HKS Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Jeg synes rett og slett det er helt forkastelig å sitte å lese det Mr. Døhl skriver her. Man skal være objektiv i tester av mobiltelefoner, så nå vet jeg i alle fall hvor jeg ikke skal lese tester før jeg kjøper ny mobil. Det er synd for Cellular.no at deres "frivillige" arbeidere utaler seg slik. Dere får et dårlig rykte! Hvis du ser på spesifikasjonene til 8310 vs T39m ser du ENKELT at T39m er en bedre telefon. Ericssoenen har: Bluetooth, 4+1 GPRS, EMS... Nokiaen har GPRS... men kunn 3+1.... OK da.. Nokaien har innebygd radio... Det får du kjøpt til Ericsson også.... T68 derimot kommer til å "gruse" både 6310 & 8310. Fargedisplay, liten, uten antenne & MMS (neste generasjon SMS), EMS, Bluetooth..... Alle de nye Ericsson telefonene har også POP3 E-post leser! Nye Ericssson medeller T65 T68m R600 T66 NB! Nokia 9210 .... Gidder ikke å gå rundet med en LEKABLOKK i lomma vet du Mr. Døhl! Da kjøper jeg meg heller T68m når den kommer, sammen med en Palm m505 (m/ Bluetooth) Prøv å se litt mer objektivt på ting så provoserer du ikke så mange........ Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Har prøvd t39m, ok telefon d, men for d første så provoserer jeg ikke(i alle fall ikke med vilje), for d andre så gidder jeg ikke å skrive mer i denne diskusjonen, eller så skaper jeg jo et dåli rykte vettu! :sad: men hvorfor mener du at jeg skryter av nokia når du skryter like mye av ericcson da?!! Bare fordi 8210 er noe dritt så kan du ikke se ned på nokia fordi. Ericsson har noen svake modeller de å! Og foressten, hvorfor gidder dere å lese dette? det er jo bare bortkastet tid som en sa her! Lenke til kommentar
ExEc Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Andreas!! Det folk prøver å si, er at det blir for dumt av deg å sitte å klenge deg fast til dine meninger om Nokia. Og selv ikke du kan komme og nekte for at 8210 faktisk har SVÆRT dårlig kvalitet. Og uansett. Om vi sier stygge ting om favorittmerke ditt, så kan vi det. Men du har en post her, som (I alle fall burde) krever av deg at du holder litt mer nøytrale synspunkter. Ut i fra det du skriver er det jo ikke noe alternativ til Nokia? Og du kan jo ikke sammenlikne 9210, med t68m?? Med mindre du har dårlig syn, så vet du kanskje at den ene er en "smule" større enn den andre. Og om du blir veldig snurt av at folk kritiserer journalistikken din, så egner du deg kanskje ikke som journalist... Eller så burde du kanskje bare ta litt til deg av hva folk sier [ Denne Melding var redigert av: ExEc på 2001-09-27 20:26 ] Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Godt sagt ExEc!!! Dette bør Mr. Døhl ta til etteretning! Lenke til kommentar
muzel Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 jeg ødela nettopp min 8210 medd en hurtiglader fra chlas ohlson... mobilen vil ikke lade lengre. når eg plugger i den originale nokia laderen kommer det bare en feilmelding (lader ikke!!!) det stod til og med, på esken som laderen kom i at den passet til blandt annet 8210 ++++++++ alle andre.. domme svensker. sikkert Ericsson som har betalt chlas ohlson for å sabotere..... Lenke til kommentar
Bjorn-Ove Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Hei, Som jeg allerede har skrevet under "God Journalistikk?", så skal jeg påta meg ansvaret for at medarbeiderene i Cellular.no kommer med saklige innlegg på forumet. Jeg har lest gjennom alle meldingene under dette temaet og ser at der noen uttalelser (både fra Andreas og andre) som kanskje er litt vel på kanten. MEN, jeg vil også påpeke at forumet er åpent for diskusjoner. Da mener jeg også at det er lov å komme med sine synspunker...men alt med måte. Forumet skal også være til hjelp for folk som trenger hjelp eller lurer på andre ting som har med mobiltelefoner/mobiltelefoni å gjøre. Håper derfor at de som allerede har registrert seg som bruker og har vært med på blandt annet denne diskusjonen kan legge dette bak seg og fortsatt delta aktivt. Håper å se innlegg fra alle sammen videre framover! Med vennlig hilsen Bjørn-Ove Kiil Leder for Cellular.no Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Enda en fjortis som må ha den siste Nokia'en for å være "kul" ?? Har neppe noe å si at Nokia-telefoner er store, tunge og mye dyrere enn sammenlignbare telefoner fra konkurrenter, eller hva...? Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Enda en fjortis som må ha den siste Nokia'en for å være "kul" ?? Har neppe noe å si at Nokia-telefoner er store, tunge og mye dyrere enn sammenlignbare telefoner fra konkurrenter, eller hva...? Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 6310 er jo stygg som juling men en bra telefon. har fått meg 6210 nå (sølv) den er stilig den og funker perfekt! Lenke til kommentar
Jonte Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Hallo! Nokia har de beste telefonene for ungdommer, som f.eks 3330 og 3310, telefonene er stygge, men har alt for en billig penge. Det er det ungdommer er ute etter, Bildemeldinger, sms som du kan ha forskjellige bilder og ting tang på. Osv. Har sjøl hatt 3 stk Nokia 8210, og alle har blitt ødelagt og har dermed solgt dem. Det er feil med display, høyttaler osv som går igjen og igjen. telefonen er veldig skjør. den tåler ikke mye. ikke at du har den i bukselomma heller. Selv nå har jeg Nokia 8850 og lurer på om jeg skal bytte den ut med Noka 8310. Noe som vil kjøpe 8850 17 år gutt.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-10-17 09:33, Jonte skrev:Hallo!Nokia har de beste telefonene for ungdommer, som f.eks 3330 og 3310, telefonene er stygge, men har alt for en billig penge. Det er det ungdommer er ute etter, Bildemeldinger, sms som du kan ha forskjellige bilder og ting tang på. Osv.Har sjøl hatt 3 stk Nokia 8210, og alle har blitt ødelagt og har dermed solgt dem. Det er feil med display, høyttaler osv som går igjen og igjen. telefonen er veldig skjør. den tåler ikke mye. ikke at du har den i bukselomma heller.Selv nå har jeg Nokia 8850 og lurer på om jeg skal bytte den ut med Noka 8310. Noe som vil kjøpe 885017 år gutt.. Kjøp Nokia 6210, sinsykt bra telefon, enormt minne, broren min har en slik, den har vært i gjennom 3 kriga, altså, vorre med på øvelse i forsvaret, å det sei jo litt. Null nix feil med. Selvsagt, Nokia har vært uheldig me telefonene sine, men det ser ut som det forbedre sæ. Så, Ericsson har æ aldri likt, pga. 1. anntenne, 2 stygg som ett svin 3. dårli meny osv. blalbla Sånn e mett synspunkt på saken, ingen e bæst, Alle har sine feil, nån før mange. å ehh nån før få?? hehe :smile: Nokia rule Lenke til kommentar
Jonte Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 6210 e stor å stygg :razz: Lenke til kommentar
T5R Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Håper d blir bedre kvalitet på den enn forgjengeren.... Lenke til kommentar
T5R Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 jeg har dessverre den møkkatelefonen 6210, trodde jeg kjøpte kvalitet når jeg kjøpte en såpass dyr telefon... Kjøpte den da den var ny på markedet.. Får takke Nokia for at de fornyer telefonen min m jevne mellomrom, har nå min 3. nye fra de... D blir tilsammen 4 6210 jeg har hatt. Kommer nok aldri til å kjøpe Nokia igjen. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå