Gå til innhold

Hovedkort til mitt nye p4 2.4 533mhz system???

Athlon Power

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger og kjøpe meg en P4 NW2.4 533mhz cpu. Til den trenger jeg et DDR hovedkort med mye pci porter AGP 8x 133ata usb2.0 og lite annet dill. Den skal enkelt og greit

PS2 Keyboard/PS2Keyboard (Til nød uten fremfor USB)

USB 2.0 Min 2 utganger

Printerutgang

Com utgang

AGP 8x

PCI 5 eller 6 slotter

Ata133 4 ide utagabger/RAID

JEG VIL IKKE HA DRITT SOM!!!!

AC97 lyd

Bulit inn VGA

Bulit in LAN

Min oppfattning er at disse komponentene slower ned resten av systemet og at ikke har bruk for de da jeg har bedre PCI komponenter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke ta dette hovedkortet. Lesen tråden om der snekker'n snakker om msi pe kortet. Dette er vel kanskje det beste. Jeg vil også komme med tester om dette kortet om veldig kort tid. Men ifølge folk fra forumet her. Virker det som dette hovedkortet er meget bra. Dessuten vil den kanskje støtte ddr400.

Asus sitt nye hk er meget ustabilt. Jeg hadde dette kortet i par dager, og ikke fornøyd. Det hjalp ikke heller for min egen del å flashe bios med de nyeste bios update. Det er forsatt en del ``barneproblemer``.

Så hvis du skal ha et system per idag. burde du gå for msi pe kortet! Meget rimelig og meget prisgunstig. Det er som asus sitt p4s533, men med usb 2 og agp/pci lock. Meget bra!!

Lykke til med kjøpet!

Lenke til kommentar

Quote:

Divxdude skrev (2002-10-12 14:39):

Meget rimelig og meget prisgunstig. Det er som asus sitt p4s533, men med usb 2 og agp/pci lock. Meget bra!!

Lykke til med kjøpet!

Pass på å forsikkre deg om at kortet har agp/pci lock og usb2.

Jeg har det kortet og har ikke disse featurene.

Lenke til kommentar

Sjekk dette kortet før du gjør noe annet :http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/pt_main_back.jsp?pPRODUCT_TYPE=MotherBoard&pMODEL_NAME=IT7-MAX2+V2.0

Det er helt nytt ennå ikke ankommet butikken , det har allt , inklusive støtte for ddr333 ram og hyper-threading.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 15:33, skrev cjordan61:

Sjekk dette kortet før du gjør noe annet

Det er helt nytt ennå ikke ankommet butikken , det har allt , inklusive støtte for ddr333 ram og hyper-threading.

P4 1800@2500

Geforce 3

2x60gb Maxtor 133 i raid

Corsair xms2700 512mb

Addtronics

[ Denne Melding var redigert av: cjordan61 på 2002-10-12 15:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...