tcg Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hallo trenger en joystick til BF2 først of fremst, hva er det som anbefales? kan godt presse meg opp i 1000 om det er verdt det. Setter stor pris på å høre erfaringene deres. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hallo trenger en joystick til BF2 først of fremst, hva er det som anbefales? kan godt presse meg opp i 1000 om det er verdt det. Setter stor pris på å høre erfaringene deres. 6337007[/snapback] Hmm, jeg lurer på en ting uten om dette. Spiller litt BF2 selv. Og av og til sitter jeg på med noen utrolige helikopterpiloter. Er det slik at det er lettere og flyge med en joystick ? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Denne ser jo rimelig grei ut. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301764 Eller denne. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302765 Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Men hva bruker egentlig de beste helikopter.pilotene? Hører rykter om at de styrer med mus? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Men hva bruker egentlig de beste helikopter.pilotene? Hører rykter om at de styrer med mus? 6338429[/snapback] nei, vi bruker "joistick" Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hallo trenger en joystick til BF2 først of fremst, hva er det som anbefales? kan godt presse meg opp i 1000 om det er verdt det. Setter stor pris på å høre erfaringene deres. 6337007[/snapback] jeg vil ikke annbefale deg joystick til BF2. jeg føler jeg får mye bedere kontroll i både fly og helikopter med mus og tast. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 De beste bruker mus og tastatur til alt. Det er rett og slett lite som kan slå den kontrollen du får med en mus. Derimot, så får du sikker utrolig fin opplevelse av spillet med en joystick, så om du ikke spiller på veldig høyt nivå, så kunne det sikkert vært en god idè. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå