LogouT Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kun én mann er barsk nok til å gå tre felt til høyre og ett fram, for så nådeløst å fyre av et AK 47-kort i bakhodet på en intetanende soldat: Solid Snake. Les mer Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nå har jeg ikke spilt PSP selv, men trodde på ingen måte at grafikken er så dårlig/merkelig som bildene i artikkelen gir utrykk for? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Er ikke dette ganske sent ute? Spillet har vært ute lenge. troyel: PSP-spill ser alltid bedre ut på selve PSP-skjermen enn skjermskudd på PC. Det ser dog spesielt ille ut med disse bildene av MGA2, siden det er cel-shadet. Ikke la deg lure. Endret 21. juni 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er ikke dette ganske sent ute? Spillet har vært ute lenge. Du har rett. Spillet ble utgitt i Norge 18. mai, og det var rundt denne datoen vi fikk spillet fra Konami. Men først i forrige uke fikk pressen et eksemplar av det medfølgende "Solid Eye"-utstyret. Vi ønsket å inkludere erfaringer med utstyret i vår anmeldelse, og så oss derfor nødt til å holde tilbake artikkelen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skjønner. Jeg likte dette spillet hakket bedre enn det første i serien, til tross for cel-shadingen, som jeg ikke likte. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Åssen er storien i forhold til Metal Gear Solid serien? Knyttes den sammen like mye som de, eller er PSP spillene uavhengig sidesprang som ikke bidrar med noe nytt til plottet? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Åssen er storien i forhold til Metal Gear Solid serien? Knyttes den sammen like mye som de, eller er PSP spillene uavhengig sidesprang som ikke bidrar med noe nytt til plottet? 6378145[/snapback] Nei, historien i Metal Gear Ac!d-spillene har ingen tilknytning til Metal Gear Solid-spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg