BareGjest Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei .. Har et skjermkort liggende med en DVI og en VGA ut - kjører monitorskjermen over DVI men skulle også gjerne hatt DVI til TV. Dersom jeg bruker den VGA->DVI konverteren jeg fikk med skjermkortet og kjører signalet over en DVI kabel - vil da kvaliteten på bildet bli bedre enn dersom jeg har kjørt det over vanlig VGA kabel? Om jeg bruker konverteren så klarer vel bare VGA utgangen å tilby analog signal ut uansett? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det blir ingen forskjell. Som du sier, signalet er analog uansett hvilken plugg du bruker. Det er vel feil å kalle det en "VGA->DVI konverter", er det ikke en DVI-VGA overgang du tenker på? Som plugges inn i DVI utgangen på skjermkortet for å bruke en VGA kabel. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Tror du har rett - det er bare jeg som roter med begrepene. Tråden er herved avsluttet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå