MrLee Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hvis du er ute etter Vietnam, kan det være en ide å sjekke ut Tour of duty. http://www.imdb.com/title/tt0092468/ APOCALYPSE OF THE FULL METAL HAMBURGER PLATOON AT FIREBASE GLORIA! Endret 26. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er sjokkert over at ingen har nevnt Saints and Soldiers Handler om en gruppe soldater som prøver å komme seg tilbake til sine styrker etter den forferdelige Malmedy massakren. Flott film og knall prestasjoner fra alle hold. 6343117[/snapback] Trailern så bra ut, skal få sett denne. 6343137[/snapback] Nei, spar deg lidelsene. Dårligere film skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er sjokkert over at ingen har nevnt Saints and Soldiers Handler om en gruppe soldater som prøver å komme seg tilbake til sine styrker etter den forferdelige Malmedy massakren. Flott film og knall prestasjoner fra alle hold. 6343117[/snapback] Trailern så bra ut, skal få sett denne. 6343137[/snapback] Nei, spar deg lidelsene. Dårligere film skal du lete lenge etter 6388356[/snapback] Begge to tar feil. Filmen er helt ok. Den opererer med et lite budsjett, men er likevel godt laget. Desverre er den ikke sånn spesielt gripende eller original, og de har selvfølgelig dyttet inn to idiotiske karakterer, men bortsett fra det er den ganske god. 7/10 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Saints And Soldiers var langtråki syns jeg som sagt tidligere. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Langtråki? Det må jo være den korteste krigsfilmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Langtråki? Det må jo være den korteste krigsfilmen jeg har sett. 6398266[/snapback] Blir mye prating syns jeg. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Synes det var lite prating. Og fint var det, for de sleit litt med dialogene i filmene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Synes det var lite prating. Og fint var det, for de sleit litt med dialogene i filmene. 6398378[/snapback] Vel da deler ikke vi samme mening, så enkelt er det Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Synes det var lite prating. Og fint var det, for de sleit litt med dialogene i filmene. 6398378[/snapback] Vel da deler ikke vi samme mening, så enkelt er det 6398382[/snapback] Hehe, jeg skulle likt å sett deg hamre gjennom filmer som Apokalypse Now Redux og Thin Red Line. Der er det mye prating! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Synes det var lite prating. Og fint var det, for de sleit litt med dialogene i filmene. 6398378[/snapback] Vel da deler ikke vi samme mening, så enkelt er det 6398382[/snapback] Hehe, jeg skulle likt å sett deg hamre gjennom filmer som Apokalypse Now Redux og Thin Red Line. Der er det mye prating! 6398412[/snapback] Har ikke noe i mot filmer som det er mye prat i i grunn. Kommer veldig ann på selve pratinga og Den filmen var i alle fall en miss for meg. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Begge to tar feil. Filmen er helt ok. Den opererer med et lite budsjett, men er likevel godt laget. Desverre er den ikke sånn spesielt gripende eller original, og de har selvfølgelig dyttet inn to idiotiske karakterer, men bortsett fra det er den ganske god. 7/10 6388373[/snapback] Dårlig handling, skuespill og film men bortsett fra det så synes jeg The Fast and the Furious er den beste filmen jeg noen gang har sett! 10/10... [Edit] Quote Endret 28. juni 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Begge to tar feil. Filmen er helt ok. Den opererer med et lite budsjett, men er likevel godt laget. Desverre er den ikke sånn spesielt gripende eller original, og de har selvfølgelig dyttet inn to idiotiske karakterer, men bortsett fra det er den ganske god. 7/10 6388373[/snapback] Dårlig handling, skuespill og film men bortsett fra det så synes jeg The Fast and the Furious er den beste filmen jeg noen gang har sett! 10/10... [Edit] Quote 6398838[/snapback] Hva er det du snakker om? Jeg sier at to av karakterene er tåpelige og at den ikke er spesielt original, men at filmen likevel er godt lagd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Spesielt med tanke på at filmen ikkje har blockbuster budsjett i ryggen Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kellys helter, klassiker Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kellys helter, klassiker 6407313[/snapback] Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kellys Helter = Støttes ! Ellers er er Saint Soldiers en Hydro Texaco film, og ikke "særlig" bra.. BOB er vel en kjekk serie.. Mange som er bra, men ikke mange som har en bra historie og grunnlag bak seg. Ubåtfilmen forresten, husker ikke hva den heter.. Kosta 100mill ellerno, drit billig film, men drit bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kellys Helter = Støttes ! Ubåtfilmen forresten, husker ikke hva den heter.. Kosta 100mill ellerno, drit billig film, men drit bra 6408157[/snapback] Das Boot? Mektig film med USLÅELIG klaustrofobisk stemning og gode effekter for sin tid Endret 29. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Nå har jeg sett Casualties Of War også. Bra film, mye bedre enn Saints And Soldiers, men ikke like bra som Brotherhood of War. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 wow ja, så det fantes Navaho codetalkers, det fantes også noe som het andre verdenskrig, men det betyr ikke at filmen har noe med ekte hendelser å gjøre. 6346786[/snapback] Disse fantes faktisk. Dette var den eneste amerikanske koden/krypteringen som japsene ikke klarte å dekryptere under den andre verdenskrig. Les om dette på Wikipedia.org her. 6374007[/snapback] Gunfreak, se filmen en gang til hvis du har sett den allerede, hvis ikke gi den en sjanse. Filmen handler om hvordan disse "codespeakers" hjalp i krigen. Den viser også oppdragene som ble utgitt til menn som skulle passe på "sin" "codespeaker". Selv synes jeg filmen er utrolig bra selv om den ikke er min favoritt. Fint at du Skate4life valgte å gi den en sjanse Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) har ikke sett film før du har sett Apocalypse Now og Saving Private Ryan har du ikke sett disse er det f**n meg på tide kellys helter er også storfilm eastwood is tah man i den Endret 1. juli 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå