WhiteAngel Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skal ha meg en ny telefon nå, er ikke så veldig nøye på funskjoner og slikt, men har da noen: - MP3 spiller - Mulighet for minnekort (helst, men ikke nødvendig) - Godt kamera - Forholdsvis tynn - Bør også være 3G Har sett litt på den der Motorola telefonen Razr X3, den ble kåret til beste 3G telefon blant annet, er litt aktuell. Vil bare opplys om at pris er ikke så veldig viktig så lenge den er verdt pengene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 For det første finnes det ikke en telefon med Godt kamera, det er lubben kvalitet iforhold til digital kamera. Forholdsvis tynne 3g telefon er det ikke mange av. Men Nokia N70 er kanskje ikke for tykk ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nokia N73 ser ut til å kunne passe deg bra. Bruker minnekort man kan få i 2 gb, den har en bra musikkspiller, er ikke altfor tykk med sine 19 mm, sannsynligvis markedets nest beste kamera når den kommer, så klart 3G.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vile absolutt vurdert V3x! Knalltelefon! Den er ikke speielt tykk heller - 1,9cm. Ellers er jo BQS EF81 også verdt å ta en titt på. Den er blant de tynneste 3g telefonene på markedet nå, rundt 1,6cm. En av grunnene kan være at den har kun ett kamera. Men er visst noen problemer med EF81.. Det samme gjelder N70. Men kan ikke si jeg har hatt noen problemer med min V3x, eller hørt om noen med problemer.. Lenke til kommentar
WhiteAngel Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Takk for alle forslag hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå