Gå til innhold

Flere avstemninger i en tråd.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har savnet dette i all den tid jeg har befunnet meg på diskusjon.no og allerede før IPB 2.1 (som har denne funksjonen implentert) kom.

Jeg mener at det må være mulig å kunne implentere muligheten for flere avsteminger i en og samme tråd, uten å måtte installere versjon 2.1 av IPB. Denne muligheten er virkerlig noe som er ønsket i flere tråder og av flere brukere. Blir jo meningsløst å måtte lage to tråder om så å si det samme temaet fordi man skal ha to avstemninger, når man kun trenger en tråd.

Dette kunne også gjort så det kunne bli flere interessante meningsmålinger her på forumet.

Og som sagt så mener jeg det burde vært mulig å implentere dette uten å måtte installere IPB 2.1. Brukerne har i lengre tid ønsket en rekke funksjoner som dere ikke mener dere har tid og kunnskaper til å kunne lage, men jeg prøver igjen, og håper dette kan bli noe av.

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ueland svarte følgende på en lignende henvendelse i en annen tråd;

Vi har ikke planer om å oppgradere til neste versjon. Vi har heller ikke planalgt å skrive om på pollfunksjonaliteten med det første.

6338606[/snapback]

Vil nok tro at det (dessverre) er gjeldende for din forespørsel også :)

Lenke til kommentar
Søren da. Hvorfor får vi ikke noen av de funksjonene vi ønsker oss... :hm:

6342695[/snapback]

Vi (eller i hvert fall jeg) har fått flere funksjoner jeg har ønsket meg opp gjennom årene. Men man kan ikke alltid få i både pose og sekk og av og til må man bare smøre seg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Jo, du har et poeng der. Man pleier jo som regel kun å påpeke feil ved ting og man glemmer ofte å rose folk for de gode tingene de gjør. (Noe jeg dog stadig pleier å prøve på å unngå, men jeg glemte meg visst litt bort nå)

Men så vidt meg bekjent har de fleste ønskede funksjonaliteter kommet som et resultat av at forumversjonen er blitt oppdatert. Er vel ytterst få funksjoner som hw.no har kodet selv og i så fall synes jeg det er en stund siden vi har fått det. Men om dette stemmer er jeg ikke helt sikker på.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...