Hayer Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hei! Jeg bruker en litt av en dritt bra script fra mortz.tjokk.net.... her er den DET VAR IKKE PLASS TIL ALT....Se her www.freewebs.com/hayer_delux/php.htm Endret 19. juni 2006 av Hayer Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Så spørsmålet ditt er? Endret 19. juni 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hvordan jeg kan lage en script eller noe som går gjennom brukernavn og passord for å sjekke om det er riktig..!!! Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 for det første støtter ikke freewebs php. da blir det vanskelig å lage et login script, men uansett trenger vi mer info: hvordan skal dette fungere? skal brukerne legges i en database (som freewebs ikke har), skal du bruke hashede passord i en tekstfil, eller en annen løsning? Uansett, ikke så veldig mange her som gidder å lage et komplett loginsystem for deg, men kanskje noen enkle greier... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du kan jo bare hardkode en array med alle brukernavn og pass. Men seriøst? Hvis du skal lære deg PHP, vil jeg på det sterkeste anbefale og ligge inn Apache, PHP og MySql på dataen din. Samt slippe port 80 inn i huset så venner kan sjekke ut sida di. Det burde funke greit, som en testing ground iallefall? Bruker det selv. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) DET SKAL IKKE BRUKES PÅ FREEWEBS.COM! Det skal brukes på en hjemmeserver men akkurat nå utvikler jeg scriptene mine lokalt. Det skal være sånn at folk kan logge seg inn å skrive artikler til nyhets scriptet mitt og lignende. Noe som ligner på Catchgamer.no sitt opplegg...bare at dette skal brukes til wow.. Endret 19. juni 2006 av Hayer Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 sats på en ferdigløsning, ingen gjør dette for deg uten å få noe for det. Og forventet du at folk skulle gidde å prøve og tolke den kodesuppa du linker til? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 *bump* hockey500@ Nah... etter å ha lett på hotscripts.com har jeg ikke funnet noe som ser bruk bart ut.. Kan noen hjelpe meg med p finne en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå