imastard Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Noen som har MP3 fil av denne mixen? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg ville likt å ha en Mptre av denne Den var sabla bra. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jeg digger den sangen. (remixen) Ikke dårlig laget, foruten om videon som ikke passa inn med det han synger, men det gjør ingenting. Nice find. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) For di som vil ha mp3 fil. Finn denne på youtube og spør han i koments. Han sendet den til meg på e-mail. Edit:Fant dene http://www.bompity.co.uk/attachments/Thomas-In-Da-Club.mp3 også Endret 19. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den var morsom:P folk har fantasi for jeg si Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 For di som vil ha mp3 fil.Finn denne på youtube og spør han i koments. Han sendet den til meg på e-mail. Edit:Fant dene http://www.bompity.co.uk/attachments/Thomas-In-Da-Club.mp3 også 6340704[/snapback] Det var jo bare piss lav lyd på den da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fantastisk! Litt rotete, men en god forberedning. 6336333[/snapback] Jepp, mange hakk opp i forhold til originalen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Både genialt og tåpelig, akkurat som "Badekaret til Pelle"! :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 For første gang i mitt liv, likte jeg noe som har en sammenheng med 50 cent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det var jo sykt. 50 Cent Feat. Thomas Toget in da hood..! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet hvordan jeg kan laste ned videoen? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) har du firefox så last ned en extension. Da kan du laste ned fra mange plasse inkludert youtube. Husker ikke hva ekstensionen heter, men bare gå på mozilla.com/firefox og trykk på add-ons. (og extensions) edit:: du kan også søke på video, så skal du finne den. (søk på siden ikke i google) Endret 20. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Den der var genial, starten var helt fantastisk Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 har du firefox så last ned en extension. Da kan du laste ned fra mange plasse inkludert youtube. Husker ikke hva ekstensionen heter, men bare gå på mozilla.com/firefox og trykk på add-ons. (og extensions) edit:: du kan også søke på video, så skal du finne den. (søk på siden ikke i google) 6349542[/snapback] Lasta ned video downloader men fikk ikke til. Kan noen laste ned filmen og laste den opp et sted? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hva får vi om man kombinerer 50 cent +thomastoget? Man får også en Filmklipptråd, . Tar jeg ikke helt feil av modderne, så stenger de denne. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nå er jeg grei. Bruker min egen hjemmeside plass nå . Har ikke noe der, siden siden ikke er ferdig enda. Du trenger flv player, som også ligger der. bare installer det, så kan du se videoen. Får å laste ned med vdeo downloader høyreklikker du, og velger customize (der oppe i FF) så dreger du ikonet til add-onn'sen. Så høyreklikker du og lagre som. (husk og skriv ".flv" på slutten. (uten hermetegn da ) da vet du i alle fall hvordan man gjør det, til en annen gang) værsågod edit: Har tatt den bort nå Endret 21. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nå er jeg grei. Bruker min egen hjemmeside plass nå . Har ikke noe der, siden siden ikke er ferdig enda. Du trenger flv player, som også ligger der. bare installer det, så kan du se videoen. Får å laste ned med vdeo downloader høyreklikker du, og velger customize (der oppe i FF) så dreger du ikonet til add-onn'sen. Så høyreklikker du og lagre som. (husk og skriv ".flv" på slutten. (uten hermetegn da ) da vet du i alle fall hvordan man gjør det, til en annen gang) værsågod 6349766[/snapback] Takk Lenke til kommentar
royale Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nevermind, RÆVA kvalitet. Endret 21. juni 2006 av ctv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå