jonnor Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det gjør det nok. Jeg kan røpe at jeg holder litt på med en lignende krets med interface for pc. Low-cost, ca 20kr per kanal, noe som faktisk er under ett typisk vanlig oppsett. Men har mange andre prosjekter, så vet ikke helt når jeg blir ferdig. Må jo lage programvare selv, og må dermed lære meg litt basic først. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 eneste problem jeg har fått hittil, er at kretskortet ble forminsket litt for mye. er relativt trangt om plassen, men det går... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ser du har en Kondis på utgangen på LM317 det skal være en kondis på ingangen også. Ellers vil du risikere at den begynner og svinge. Jon, prøvde vi noen gang med bare kondis på utgangen? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nei, ikke som jeg kan huske. Forøvrig sier databladet at inngangskondensator kun er påkrevet dersom ledningene til regulatoren er over så og så lange. Og titter du nærmere vil du også se at han faktisk har en kondensator på inngangen, selv om det kun er en Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nei, ikke som jeg kan huske. Forøvrig sier databladet at inngangskondensator kun er påkrevet dersom ledningene til regulatoren er over så og så lange. Og titter du nærmere vil du også se at han faktisk har en kondensator på inngangen, selv om det kun er en 6424408[/snapback] Der ja så det nå. Jepp sjekka datablad når jeg posta, så leste det om kondisen på ingangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå