oddis89 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) hei kan noen si meg forskjelen på disse kabinettene. anna en prisen og at T01 har støtte for BTX EDIT: linker til kabinetten er her CM Stacker STC-T01 CM Stacker 810 Endret 19. juni 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 bare en liten bump... men er det bare prisen og fargen som er forskjellen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Etter et kjapt Googlesøk ser det ut som 810 er en oppdatert versjon av Stacker, det står en del om forskjellene her. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) leste den artikkelen nå thx for svar. blir nok en vanelig STC-T01 stacker på meg gitt. sto noen greier om at STC-T01 ikke hadde støtte for alle hovedkort hva menes med det? andre formater en ATX, E-ATX, BTX osv. eller spesielle ATX kort? EDIT: her kan man se forskjellen på bilder thx for all hjelp... har ikke bruk for 2 strømforsyninger og mer bruk for kjøling så valget falt på 810. det som gjorde at jeg ikke var helt sikkert på hvem jeg skulle velge var faktisk ikke større en at jeg ikke viste at det fulgte med en front med 3,5" hull på 810 trudde dette bare fulgte med på stc-t01. trenger nemelig disketstasjon, mulig jeg er den eneste i norge som bruker det men hehe. diskett er vel ut. går vel mest i cd'er og usbflash STC-T01 Bilder 810 Bilder Endret 20. juni 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå