Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har fått noe skit må maskinen min - When U Save - 2 filer Norton finner programmet, men vil ikke gjøre noe med saken. Har også Ad-aware SE Personal og SpyBot, men ingen av programmene klarer å ta det. Har også prøvd å fjerne programmet via "Legg til/fjern programmer" på kontrollpanel, men uten hell. Har også prøvd å følge "adressene" til filene, men jeg finner dem ikke noe sted - hvilket er et mysterium (!). Kan noen gi meg noen tips for hvordan jeg blir kvitt elendigheten? Jeg begynner å gå tom for idèer...og tålmodighet Endret 18. juni 2006 av Slettet-ssCtuqFq Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei! Jeg har fått noe skit må maskinen min - When U Save - 2 filer Norton finner programmet, men vil ikke gjøre noe med saken. Har også Ad-aware SE Personal og SpyBot, men ingen av programmene klarer å ta det. Har også prøvd å fjerne programmet via "Legg til/fjern programmer" på kontrollpanel, men uten hell. Har også prøvd å følge "adressene" til filene, men jeg finner dem ikke noe sted - hvilket er et mysterium (!). Kan noen gi meg noen tips for hvordan jeg blir kvitt elendigheten? Jeg begynner å gå tom for idèer...og tålmodighet 6335628[/snapback] prøv her: http://labs.paretologic.com/spyware.aspx?remove=WhenUSave Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Jeg har fått noe skit må maskinen min - When U Save - 2 filer Norton finner programmet, men vil ikke gjøre noe med saken. Har også Ad-aware SE Personal og SpyBot, men ingen av programmene klarer å ta det. Har også prøvd å fjerne programmet via "Legg til/fjern programmer" på kontrollpanel, men uten hell. Har også prøvd å følge "adressene" til filene, men jeg finner dem ikke noe sted - hvilket er et mysterium (!). Kan noen gi meg noen tips for hvordan jeg blir kvitt elendigheten? Jeg begynner å gå tom for idèer...og tålmodighet 6335628[/snapback] prøv her: http://labs.paretologic.com/spyware.aspx?remove=WhenUSave 6335650[/snapback] Bedre nå? Jeg glemte meg Faktisk tror jeg at jeg nå har klart å løse problemet ved å laste ned Windows Defender. Skal bare kjøre et fulls systemsøk før jeg erklærer maskinen for frisk... Av nysgjerrighet: Har du personlig erfaring med bruk av dette programmet? Jeg har nemlig blitt advart mot Xspysoft.... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Av nysgjerrighet: Har du personlig erfaring med bruk av dette programmet? Jeg har nemlig blitt advart mot Xspysoft.... 6335786[/snapback] brukte noen ganger for mine kunder for å fjerne WUS, så bare avinstallerte. har ikke mye å si om selve programet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå