Jaybird Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei! Skal style opp et gammelt kabinett jeg har fått, og skulle hatt noe netting til å hatt framfor noen vifter. Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Skal du ha ferdige viftegriller eller netting foran et rektangel elns ? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Skal du ha ferdige viftegriller eller netting foran et rektangel elns ? 6335601[/snapback] ¨ Nei viftegriller har jeg skaffa..skal bare ha netting mellom grill og vifte.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jernvarehandler som regel.. Ah, netting som i støvfilter? Tenkte på hønsenetting en liten stund.. Kan jo bruke strømebukser som du strekker over vifta? Endret 18. juni 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Jernvarehandler som regel.. Ah, netting som i støvfilter? Tenkte på hønsenetting en liten stund.. Kan jo bruke strømebukser som du strekker over vifta? 6335671[/snapback] Ser for meg noe i metall, som en slags tett hønsenetting..de bruker det på raidmax kabinetter.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn. Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut). -Stigma Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jernvarehandler som regel.. Ah, netting som i støvfilter? Tenkte på hønsenetting en liten stund.. Kan jo bruke strømebukser som du strekker over vifta? 6335671[/snapback] Ser for meg noe i metall, som en slags tett hønsenetting..de bruker det på raidmax kabinetter.. 6335695[/snapback] stikk på biltema og kjøp netting som du bruker ved sparkling av rust,bulk o.l. husker ikke eksakt hva den heter, men den er ganske tett..... Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn. Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut). -Stigma 6335726[/snapback] Ser etter litt tøffe saker ja..vet du om noen webshoper som har dette? Har sjekka microplex, fann ikke noe der... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 se her: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=93213 kanskje noe du kan bruke..... Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn. Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut). -Stigma 6335726[/snapback] Ser etter litt tøffe saker ja..vet du om noen webshoper som har dette? Har sjekka microplex, fann ikke noe der... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vil tro den er "litt" grov til det formålet ? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Tror det skal passe bra! Takker..det var ikke meningen å få så mangen eksemplar av det ene svaret...sitter på en eldgammel PC, som henger seg opp ganske ofte:p Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Tror det skal passe bra! Takker..det var ikke meningen å få så mangen eksemplar av det ene svaret...sitter på en eldgammel PC, som henger seg opp ganske ofte:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå