Gå til innhold

Hvor kan man få tak i netting til kabinett!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jernvarehandler som regel..

Ah, netting som i støvfilter? Tenkte på hønsenetting en liten stund..

Kan jo bruke strømebukser som du strekker over vifta?

6335671[/snapback]

Ser for meg noe i metall, som en slags tett hønsenetting..de bruker det på raidmax kabinetter..

Lenke til kommentar

For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn.

Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut).

-Stigma

Lenke til kommentar
Jernvarehandler som regel..

Ah, netting som i støvfilter? Tenkte på hønsenetting en liten stund..

Kan jo bruke strømebukser som du strekker over vifta?

6335671[/snapback]

Ser for meg noe i metall, som en slags tett hønsenetting..de bruker det på raidmax kabinetter..

6335695[/snapback]

stikk på biltema og kjøp netting som du bruker ved sparkling av rust,bulk o.l. husker ikke eksakt hva den heter, men den er ganske tett.....

Lenke til kommentar
For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn.

Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut).

-Stigma

6335726[/snapback]

Ser etter litt tøffe saker ja..vet du om noen webshoper som har dette? Har sjekka microplex, fann ikke noe der...

Lenke til kommentar

-Stigma

6335726[/snapback]

Ser etter litt tøffe saker ja..vet du om noen webshoper som har dette? Har sjekka microplex, fann ikke noe der...

Lenke til kommentar

-Stigma

6335726[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...