Shoo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har prøvd å snoke her og der for diverse webcamer som kan være brukbare å ha, men finner ingen anbefalinger. Noen som har noen anbefalinger å komme med for anskaffelse av webcam? Jeg har ikke de store kravene, annet enn at bildekvalitet kan være middels samt at den har brukbar mikrofon. Har en QuickCam fra før, men det finnes vel bedre enn den, vil jeg tippe..? Bør ikke være for dyr heller. Under 500kr hadde vært ypperlig. Noen som kan hjelpe meg, kanskje? PS: Beklager om dette er postet feil plass! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=82 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316671 Noen reviews der også.. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ah. Takker for tipsene. Ser at denne tråden er postet feil plass, så om noen kan flytte den dit hvor den hører hjemme, be my guest. Har vurdert å skaffe meg Logitech QuickCam PRO 5000, men jeg trenger flere anbefalinger... Noen som har vært borti denne cam'en før, eller? Lenke til kommentar
clario Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har det selv, ikke noe å klage på, bare positive erfaringer... Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Lurer på om det fremdeles er vits å gå for overnevnte QuickCam eller om det finnes bedre alternativ(er) der ute..? LITT flere krav stiller jeg denne gangen: + Pris: Like under/over 600kr + Bra og stabilt bildekvalitet + Opptaksmulighet + At den kan plasseres oppå LCD-skjerm + At mikrofonen ikke skurrer Noen som har noen forslag..? Og hva i all verden er det som har skjedd med webkamera-seksjonen..? Er jo bare 1x tråd der... Endret 14. januar 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Er det noen som har forslag til webkamera, eller? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Tror jeg bare finner meg kamera som gir greit nok bilde og that's it. Heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå