keiko99 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) jeg har 2 skjermer.. 1 analog og 1 digital.. jeg ønsker en guide forklaring om hvordan jeg for utbytte av begge samtidig Endret 18. juni 2006 av Jankee Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gå inn på Catalyst control centre, displays manager, Så høyreklikker du på tv'en. Så er det bare velge om du skal klone skjermen eller få en "ekstra" skjerm. Lenke til kommentar
keiko99 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Gå inn på Catalyst control centre, displays manager, Så høyreklikker du på tv'en. Så er det bare velge om du skal klone skjermen eller få en "ekstra" skjerm. 6336431[/snapback] kan do forklare litt bedre ? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) For å komme inn i catalyst control centre. Så høyreklikker du på skrivebordet velger ati catalyst control centre. Så finner du fra som fortalt over. Bilde: EDIT: hvis du ikke har installert catalyst driverene. Så kan de finnes på ati sine hjemmesider her. Endret 19. juni 2006 av Kurume Lenke til kommentar
keiko99 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 skal jeg velge basic eller advanced ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå