Knopfix Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Har akkurat kjøpt min første laptop på Lidl,tilbudet til 9990 kr. Synes det er litt begrenset å bare kunne lade gjennom strømnettet så derfor lurer jeg på om det finnes ladere som kan brukes til bil! Hva må jeg ta hensyn til Er det forskjell på modellene når det gjelder strøm\volt,blir det mindre batteritid og større slitasje på batteriet ved slik lading osv? En link til nettbutikk eller kjøpesenenter hadde vært fint,kanskje Elkjøp har noe sånt? En ting til.Går det ann å koble til et bilbatteri inne i en hytte,hvordan gjøres det og hvor lenge vil et slikt batteri vare? Jeg har en Targa Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Går det ann å koble til et bilbatteri inne i en hytte,hvordan gjøres det og hvor lenge vil et slikt batteri vare? Man burde passe seg for bilbatteri inne, da de kan avgi forsjellige ting som ikke er helt bra :S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei! Jeg tror at Clas Ohlson har noen slike adaptere. Pass på at spenningen er riktig, så skal det nok gå fint. BTW: Har du fått testet pcen noe serlig? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Har du fått testet pcen noe serlig? Har ikke særlig peiling på bærbare men vet at spesifikasjonene er gode. Har ikke noe utsette hittil.Merker at den blir varm og avgir en viss suselyd men ikke nok til at jeg hekter meg så mye opp idet. Har så vidt prøvd den.Skal teste 3D mark osv etterhvert. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har du fått testet pcen noe serlig? Har ikke særlig peiling på bærbare men vet at spesifikasjonene er gode. Har ikke noe utsette hittil.Merker at den blir varm og avgir en viss suselyd men ikke nok til at jeg hekter meg så mye opp idet. Har så vidt prøvd den.Skal teste 3D mark osv etterhvert. 6335321[/snapback] Ok. Lager du en egen diskusjon om det, eller legger du det ved i diskusjonen om denne modellen? (beklager om jeg avsporer diskusjonen nå). Et annet tips kan være å slå på cool'n'quiet for å få pcen kjøligere og stillere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Man burde passe seg for bilbatteri inne, da de kan avgi forsjellige ting som ikke er helt bra :S Batteriet kan vel plasseres utenfor hytta også hvis det er gasser du tenker på? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Ok. Lager du en egen diskusjhvon om det, eller legger du det ved i diskusjonen om denne modellen? (beklager om jeg avsporer diskusjonen nå). Tar det på den forrige tråden kanskje hvis du ikke har en annen tråd den passer til? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok. Lager du en egen diskusjhvon om det, eller legger du det ved i diskusjonen om denne modellen? (beklager om jeg avsporer diskusjonen nå). Tar det på den forrige tråden kanskje hvis du ikke har en annen tråd den passer til? 6335383[/snapback] Det er helt fint for meg uansett hva du gjør, men jeg tenkte på den forrige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå