Gå til innhold

Anbefaling av bærbare høytalere til MP3

Anbefalte innlegg

Jeg og venn skal snart på en todagers-telttur.Vi vil gjerne ha med litt musikk, så vi skal ha med Mp3-spillerne våre.

Men vi vil jo ikke sitte der med hver våre hodetelefoner, men vi vil heller ha noen høytalere som kan plugges i spillerne (begge to har Creative spillere, han har "Creative Zen vision: M", jeg har "Creative Zen microphoto".

De må jo gå på egne batterier eller gå på Mp3 spillernes batterier. Og de må plugges i den inngangen der hodetelefonene vanligvis er (vet ikke hva den heter). Har du noen anbefalinger til høytalere som passer mitt formål? Helst ikke dyrere enn 500-600 kroner! Og husk; ikke dockingstation, men separate høytalere.

Takk! :)

MVH

Martin-sama

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke verre enn at du kobler til en ledning fra MP3-spiller til høytalere, og setter i batterier i høytalerenheten vel?

Tviler på at du får noe problem med det :p

Ekstra batterier til høytalerne kan være kjekt, skru ned volum på MP3-spiller, og opp på høytalerne, er ikke så lett å lade MP3-spiller, mye lettere å ha med seg et par AA(A)-batterier til høytalerne.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke verre enn at du kobler til en ledning fra MP3-spiller til høytalere, og setter i batterier i høytalerenheten vel?

Tviler på at du får noe problem med det :p

Ekstra batterier til høytalerne kan være kjekt, skru ned volum på MP3-spiller, og opp på høytalerne, er ikke så lett å lade MP3-spiller, mye lettere å ha med seg et par AA(A)-batterier til høytalerne.

6336451[/snapback]

Nei, det er vel ikke det... Takk for svar ihvertfall! :) Dette skal bli artig!

MVH

Martin-sama

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...