Gå til innhold

Xbox 360 fryser etter en stund med spilling

Zappza

Anbefalte innlegg

Har tenkt å  kjøpe GRAW men hvor selger de dette billigst? Prøvde det på XBox(ikke 360) Det sugde så j*vlig er det likt på 360? for da gidder jeg ikke.

6341488[/snapback]

PS"/xbox versjonen er visst piss dårlige. Kan vel nesten ikkje sammelignes med 360 versjonen. Prøv demoene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er løsningen på 360 som fryser.

http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars/2006/6/16/4353

6340878[/snapback]

Har lest igjennom nå. Blir neppe aktuelt den første tiden. Kommer nok til å gjøre det når garantien er gått ut hvis jeg fremdeles har problemet. Hvis det har kommet en mod-chip til den tid blir den og satt inn :)

6340901[/snapback]

Jeg har nå ventet 3 uker på min 360 som er på service. Aner fortsatt ikke når jeg får den igjen.

Ryker den en gang til, så spretter jeg den opp og prøver dette trisket på linken.

Jeg er møkk lei av å vente på min 360 mens alle andre koser seg med MotoGP 06, Table Tennis og Hitman Bloodmoney.

Grunnen til at jeg har tro på linken er symptomene ser ut til å være en varmeproblem.

Står Xbox 360-en over natten og blir kald, kan jeg spille i noen minutter.

Er den varm, så låser den seg til og med i dashboard og oppstart.

Får den kjøle seg i 30 minutter, klarer den å starte opp og boote et spill.

Står den i vinduskarmen med åpent vindu, så kan jeg spille en del lengre.

= Varmeproblem.

Jeg har derfor stor tro på det de beskriver i linken.

Men ja, garrantien ryker, men i verste tilfelle så blir det å kjøpe en ny Core på elkjøp, og da får jeg jo med en "ekstra" kontroller dog med ledning.

Lenke til kommentar
Jeg har nå ventet 3 uker på min 360 som er på service. Aner fortsatt ikke når jeg får den igjen.

Ryker den en gang til, så spretter jeg den opp og prøver dette trisket på linken.

Jeg er møkk lei av å vente på min 360 mens alle andre koser seg med MotoGP 06, Table Tennis og Hitman Bloodmoney.

Grunnen til at jeg har tro på linken er symptomene ser ut til å være en varmeproblem.

Står Xbox 360-en over natten og blir kald, kan jeg spille i noen minutter.

Er den varm, så låser den seg til og med i dashboard og oppstart.

Får den kjøle seg i 30 minutter, klarer den å starte opp og boote et spill.

Står den i vinduskarmen med åpent vindu, så kan jeg spille en del lengre.

= Varmeproblem.

Jeg har derfor stor tro på det de beskriver i linken.

Men ja, garrantien ryker, men i verste tilfelle så blir det å kjøpe en ny Core på elkjøp, og da får jeg jo med en "ekstra" kontroller dog med ledning.

6342044[/snapback]

Har samme problem, den virker når den har vært skrudd av over natta. Har faktisk akkurat det samme som du opplever :hrm:
Lenke til kommentar

Jaja tror eg like godt kan annonsere det at min 360 har funnet det for godt å fryse etter noen minutter oppetid ;) Litt ergelig siden eg fikk Z-5500 for noen dager siden :roll:

Egentlig burde eg ha forventet dette,for slike ting som dette er typisk min flaks :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hmmmm... Er din konsoll ca 6 måneder gammel?

Min og flere jeg vet om har hatt happy gaming i 6 måneder. Nå sitter vi i servicekø.

6373929[/snapback]

MFR date : 2005-10-07

Bestilte min box 18.01.06 :) Har ikkje hatt noen problemer sålangt,bortsett fra den våroppdateringen tidligere som man kunne fikse via den steg-for-steg metoden.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at det ikke er en spesiell feil. Jeg har både opplevd det samme (i Oblivion) og hørt andre ha det samme problemet.

Det er nok det at den blir overopphetet, kanskje det ville gått bedre om en installerer vannavkjøling istedet for den standard vifta?

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk at det ikke er en spesiell feil. Jeg har både opplevd det samme (i Oblivion) og hørt andre ha det samme problemet.

Det er nok det at den blir overopphetet, kanskje det ville gått bedre om en installerer vannavkjøling istedet for den standard vifta?

6374154[/snapback]

Da spør eg: Hvorfor blir den overopphetet for første gang først no? Kan de vere ein sammenheng mede den nye oppdateringen? Eller er det rett og slett HW havari? Eller er det rett og slett slik at skjebnen fannt ut at det var på sin plass å se ferieuka mi spolert?

Uansett feil så er min 360 herved stemplet : Fucktard av ypperste kaliber :p

Lenke til kommentar
Min røk også etter 6 måneders spilling. Og jeg fikk aldri innstallert spring-update.

Tiden før fungerte den knirkefritt.

6374487[/snapback]

Makes you think doesn`t it? :ermm:

EDIT: Da var ihvertfall esken underveis sånn papirmessig ihvertfall. Får den vel iløpet av neste uke.

Eg sier dette; Det er meg det er snakk om,uhelg faen er eg. Eg vedder på prosessen tar lots` O time :ohmy:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tar lang tid hos meg og. Ba om service på mandag, først nå har de sendt pakken jeg må sende de. (Jeg får en pakke hos de, legge Xboxen oppi og sende tilbake) Forresten, hvis jeg ikke legger med harddisken, blir de sur da? :p

Vil ikke miste savene mine :)

Lenke til kommentar

Når jeg ringte til kundesupporten sa den første jeg pratet med at jeg bare skulle legge ved konsollen og strømforsyningen. Alt det andre skulle jeg ha selv. Det synes jeg var den beste løsningen for begge. Jeg slipper å miste saven min, og de vet neste gang det blir feil at det er harddisken. Noe det ikke er, siden jeg har prøvd uten, men det er en annen sak :p

Så ringte jeg på nytt to dager senere og da prata jeg med ei gammel kjerring som sa at HDDen også skulle sendes inn.

Så jeg er litt i tvil. Men jeg kommer ikke til å sende inn HDDen. For mye snadder til at MS skal få kloa i det ^^

Lenke til kommentar

Forresten, fikk dere best behandling hos den engelske eller hos den svenske? Jeg fikk best behandling hos den engelske, men fikk ikke gjort noe før jeg ringte den svenske :p

Svensken jeg prata med var en idiot som sa han skulle ringe meg opp, uten å spørre etter nummeret mitt :roll:

Lenke til kommentar

Svensken jeg prata med var en idiot som sa han skulle ringe meg opp, uten å spørre etter nummeret mitt :roll:

6379326[/snapback]

Tror nok de har full oversikt over hvilke nummere som tikker inn til enhver tid. Men svensken eg prata med var hyggelig og klar han. Litt morsomt at eg faktisk la om til svensk på nr.uttale :!: WTF tenkte eg da!

Lenke til kommentar
Tror nok de har full oversikt over hvilke nummere som tikker inn til enhver tid. Men svensken eg prata med var hyggelig og klar han. Litt morsomt at eg faktisk la om til svensk på nr.uttale :!:  WTF tenkte eg da!

6379413[/snapback]

De har nok det, men likevel, at han skulle ringe meg opp om to dager...

Mange kundesupporter har sagt det, men ingen har gjort det :hmm:

Lenke til kommentar
ring support. Og det sto en plass at hvis det tar mer en 1 uke, så skal du har full erstatningskrav. Da vil jeg tro at du får pengene tilbake, eller at du bare kan gå å hente deg en ny 360.

Jeg sender min inn i dag, med mindre de slipper prey demoen. :p

6392571[/snapback]

Skal ringe de hvis jeg ikke får esken i morgen.

Da skal jeg kreve ny Xbox eller penga tilbake. Nå har jeg kjøpt Core, og skal bruke den til slutten av Juli. Har jeg ikke fått min tilbake da, ligger MS dårlig an :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...