=-Evensen-= Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er sikkert et dumt spørrsmål. Men har ikke peiling jeg Som du ser i emnetittel, så vet jeg ikke hvordan jeg legger til et bilde i en post. Må vel bruke en internett side så jeg kan legge til den url'n på den IMG knappen. Men vet ikke hva slags side eller om jeg har riktig. Takk for svar! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Trykk på "Legg ved fil" eller "Attach"-knappen. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Trykk på "Legg ved fil" eller "Attach"-knappen. 6334924[/snapback] Legge til vedlegg ja.. Tok meg litt tid å finne ut av dette selv da jeg trodde det kun var for zip filer og lignende Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Skjønte ikke helt den. Men jeg tror jeg trykka riktig, men det kom ikke opp fordet :S EDIT: er ganske sikker på at jeg trykka riktig ja, men trykka på "forhåndsvis post" og da kom det bare opp masse tall inne i [ ] en sånn en. :S Endret 18. juni 2006 av Fylliken Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Trykk "svar nå", ikke "hurtigsvar" Da står det ""bla gjennom" nedenfor der du skriver, trykk på den og finn fram bildet på maskinen din, trykk ok. Når du så er tilbake der du skriver så trykk på "legg til dette vedlegget" Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Det var akkurat det jeg gjorde. men det kom bare opp tall når jeg tok forhåndsvis. Men bestemte meg for å sjekke. Så kom det opp! Tusen takk for hjelpa folkens! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 dette har jeg spurt om før... 'Link' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg