tv-freak Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut om Pcutstyr.no har en butikk hvor man kan titte på varer og kansje hente varer fra. Jeg finner ingen ting på nettsidene. Lenke til kommentar
dale Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hentet fra pcutstyr.no ----------------------------------------------------- PCutstyr.no er en avdeling av TDC Data & Consulting as som har vært en aktør i markedet helt siden 1993 med en strukturendring i 1997 til aksjeselskap. Dette gir deg som kunde ekstra trygghet. Vårt organisasjonsnummer er: NO978647332MVA (siden PCutstyr.no er en avdeling av TDC Data & Consulting as er det dette navnet som er registrert i foretaksregisteret.) Formålet med PCutstyr.no er å tilby markedet PC utstyr til lave priser kun via Internett salg. Dette kan vi klare gjennom den ekspertisen, den nærheten og den kontaktflaten TDC Data & Consulting as har klart å opparbeide seg gjennom dens tilstedeværelse i markedet helt fra starten i 1993. Vi mener at du som kunde kan føle deg 100% trygg når du handler hos oss. Vi setter kunden i fokus, og vil fremdeles gjøre det etter et salg - vi er klar over at du som kunde har vår makt. TDC Data & Consulting as vil med denne profileringen av PCutstyr.no satse sterkt på Internett handel, med slagordet billig og enkelt - PCutstyr.no For bedriftskunder som ønsker personlig veiledning og konsultasjon av konsulent kan vi også hjelpe til med dette. Kontakt da TDC Data & Consulting as på telefon 69307777, faks 69307790 eller på mail [email protected] Personopplysninger: For at vi skal kunne hjelpe deg på best mulig måte må vi registrere noen opplysninger om deg i vår database. Disse opplysningene vil kun bli behandlet av oss og vil ikke være tilgjengelig for utenforstående uten din samtykke. Vi mener de opplysningsdataene som blir registrert om deg i vårt system ikke er av sensitive eller kritisk art. Informasjonen som blir lagret er sikret på en forsvarlig måte. Sikkerhet: Sikkerhet ved bruk at betalingskort blir ivaretatt etter de krav datatilsynet krever. All informasjon vedr. betalingskort sendes via krypterte linjer. ----------------------------------------------------- Du kunne jo også ha sendt dem en mail, kanskje litt unødvendig å spørre i forumet? :smile: Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg tenkte å dra dit idag skjønner du. Og det var ingen som svarte på telefonennummerne og mail svarer de ikke på en dag tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå