GOMP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Skal kjøpe scooter nå... Hvilke anbefaler dere? Max pris 20k helst under 15... Vil ha en som går godt(!!) og som det er lite problemer med osv osv. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brukt eller ny scooter? Vil nesten anbefale en brukt om du skal under 15! Kikk på finn.no eller autodb.no etter f.eks: Peugeot Speedfight2 Gilera Runner Aprilia SR Ditech Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Gilera Runner har jeg lest at ikke er så bra. En eller annen test. De andre to er noen av dem som er interresante! Liker Apriliaen, men dyr. Yamaha Aerox virker også nice. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Daelim S-Five er en billig og undervurdert scooter! Den er slitesterk, robust og har et fint design, absolut noe å vurdere! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gilera Runner har jeg lest at ikke er så bra. Det er jo en knall scooter! En av scooterne som går best ved bare å ta plomber! Kvalitet er det også, samt god kjørecomfort! Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Gilera Runner, eller Honda Aerox. Interresert i 4 takter? Honda Zoomer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 SFX er liten, små hjul gjør den litt puslete å kjøre. Men den akser bra. Sym Jet 50 er ein bra scooter, stor og komfortabel, du får den iallefall under 20k trur eg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Salgsposter er slettet. Lenke til kommentar
TomAndre Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er lite problemer med SFX, den har god motor og er fin med små felger osv. PM hvis du er interessert i SFX SFX har god kjøling med vifte, så hvis du skal spinne så får den avkjøling mens du spinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå