JarleW Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Spill som bruker Direct3D virker ikke.....Når jeg f.eks. starer UT2003 får jeg følgende feilmelding : -Bruker Windows2000 m/SP3, DirectX 8.1b -Problemet kom for et par dager siden. -Jeg har prøvd å avinstallere/innstallere forskjellige Nvidia-drivere og brukt "Detonator destroyer" -Har vært innom dxdiag og prøvd å finne "Enable D3D", men ser ikke noe sånt der. D3D-testen klarer ikke pc'n å gjennomføre... P4 [email protected] Asus P4B533-V Gainward GeForce 3 2x256MB TwinMos 2100 266DDR Har prøvd å klokke ned til default uten at det hjelper... :sad: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg tror ikke det skulle være store forskjeller på win98se og win2k. Start-Programs->Accessories->System Tools->System Information Klikk så på: Tools->DirectX Diagnostic Tools i dixrectX Diganostic Tools: klikk på Tab`en som heter "Display" Der har du blant annet Direct3D Accelration, da er det bare å enable den Frankey Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Ok, men den er enabled. "Test Direct3D" går igjennom dx7, men ikke dx8 Har lastet ned dx81b og innstallert den igjen senest igår uten at det hjalp. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Hei....GLEM DET ! Jeg trykte på disable og enable igjen og da begynte det å virke Tnx :smile: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Godt du fikk det til å virke igjen. Fint du sendte svar tilbake igjen, kunne jo hende at flere fikk samme problem :smile: Frankey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå