jonas123 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 jeg skal være helt ærlig med dere, jeg trenger hjelp til å lage en kraftig og god gnist til å tenne potet-kanonen min med. har planer om å sikte litt på en lærer som ga litt dårlige karakterer, hehe. nei da. men jeg trenger hjelp like vel. nå på 9v eller likninde. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forum->Off-Topic->Teknologi og Vitenskap I tillegg til at dette er nevnt som OT i uttallige poster, er det egne poster for dette også. Jeg ville anbefale en piezoelektrisk tenn-greie siden disse er enkle å skaffe og varer lenge, men det er også folk som er ute etter andre løsninger. Lenke til kommentar
jonas123 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Forum->Off-Topic->Teknologi og Vitenskap I tillegg til at dette er nevnt som OT i uttallige poster, er det egne poster for dette også. Jeg ville anbefale en piezoelektrisk tenn-greie siden disse er enkle å skaffe og varer lenge, men det er også folk som er ute etter andre løsninger. 6334453[/snapback] takker for svar. skal teste dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå