PatSharpX Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har fått en Linksys WRT54G router, men så har vi ikke bruker og pass til den. Så jeg lurer på om det er mulig å "finne" det igjen eller på en annen måte komme inn? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har fått en Linksys WRT54G router, men så har vi ikke bruker og pass til den.Så jeg lurer på om det er mulig å "finne" det igjen eller på en annen måte komme inn? 6334284[/snapback] bare å trykke på resetknappen det, og deretter logge inn som admin med samme passord _nifty_ Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hold Reset knappen inne 10-30 sec også logger du på med Brukernavn=blank Passord=Admin Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg trodde jeg reseta den i sta, men holdt vel knappen ikke lenge nok nede Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har ikke WRT54G men en kamerat av meg har en slik. Han har et stort porblem med den for familien har satt pass liksom. så har dem glemt det, har prøvd tusen ganger og resete den har tilogmed ringt linksys og spørt på diverse forumer. men samma hva han gjør så nytter det ikke og få resat den den bare restarter. Kan hende det er en Feil på noen av WRT54G modellene. Men om du får resat den så skal brukernavn være blankt og passord Admin Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Men det fungerte heldigvis her Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå