wewwen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 snip 6334728[/snapback] det er greit med en rettelse av og til, men man trenger ikke legge et innlegg kun for det. Man må ha noe vettugt og si og. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg bare håper på at noen av dere har nok hjerne til å se hva som er poenget med innlegget mitt Hei, jeg prøver å se et poeng i innlegget ditt men jeg greier ikke. Først står det en beskrivelse av hvordan du oppfatter forumet og moderatorene, at du ikke liker dette og så til slutt at du liker et annet forum bedre. Det er ikke noe poeng her. Hvorfor liker du ikke dette, hva syntes du hadde vært bedre og kom med eksempler og argumenter for dette synet. Hva er det det andre forumet har som dette ikke har og motsatt? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dere er irriterende personer, det skal jeg si til dere. Dere bare stenger tråder, før personen får tid til å forklare seg. 6334219[/snapback] Om jeg og de andre moderatorene er irriterendes så er det synd, men jeg tviler på at det er et kriterium som settes for å få moderatorstatus. Angående stengte tråder; Send en pm til den aktuelle moderator om du mener det er begått feil moderering. Man kan også sende klage til forumstyret. Husk også at moderatorene bruker retningslinjene som utgangspunkt i moderering. Om moderatorene får føring om at enkelte overtramp skal føre til stenging så er det reglene som er du må rette din vrede mot, fremfor moderatorene Ellers så kan man gjerne benytte dedikerte tråd om noen har andre tilbakemeldinger man ønsker å gi moderatorene. Tilbakemeldinger er alltid ønskelig. Man finner en slik tråd her: Hva ønsker du å si til moderatorene? Hilsen en "irriterende" moderator Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Syns moderatorene gjør en stortsett fin jobb, men syns de kan være snare med å stenge tråder uten å ha satt seg godt nok inn i dem. hproslan: hvorfor skriver du stor bokstav på de fleste ordene? dette er ikke ment som "skrivefeil-whining", det hater jeg og, er bare nysgjerrig Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg syns moderatorene gjør en strålende jobb her på forumet! og mener miljøet her er bra.. (selv om jeg ikke har vert her like lenge som de fleste av dere her) Keep up the good work! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Synes moderatorene gjør det veldig bra her på forumet. For eksempel i brucelee.will sitt tilfelle har jeg sett over de fleste stengte trådene hans og synes ikke en av de er feilaktig stengt. Unnskyld meg, men det virker som om han heller ikke leser hva begrunnelsen for det at tråden blir stengt heller (Hvis dette er noe jeg innbiller meg eller har noe med en sykdom etc å gjøre beklager jeg dette) Tråder som de han har lagd ser jeg ingen grunn til å la være og stenge Moderaterene gjør en veldig god jobb med å gjøre det lettere for oss andre som er på forumet. Selv om dere kanskje synes at en moderator bare kunne endra emnetittelen på "hei trenger hjelp" så synes jeg det er bedre at de stenger den sånn at kanskje trådstarter skjønner hva hun/han gjorde feil og ikke gjør det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg