Gå til innhold

En melding til alle moderatorer

Anbefalte innlegg

Dere er irriterende personer, det skal jeg si til dere. Dere bare stenger tråder, før personen får tid til å forklare seg. Hele denne diskusjonstråden er eledig, syns "bilforumet.net" har mye bedre miljø og det er på grunn av det jeg har byttet mitt diskusjonssted. Syns Synd på Dere jeg, Men Livet er hardt, den sterkeste overlever, Bla bla, dil dall, I am a pirate, I always Be, And U can't do a Thing about It.

Update:

Som dere ser på tilbake meldingene jeg har fått, som "hvor gammel er du, HAHA du gjorde feil på rettskriving", syns dere er tåpelige. Vil dere kritisere det, og lede dere bort Fra poenget mitt, Er vel Deres Sak. Jeg bare håper på at noen av dere har nok hjerne til å se hva som er poenget med innlegget mitt, jeg ba dere ikke om å rette innlegget mitt. Vil dere gjøre det, er det deres problem .

Update 2:

Når jeg skrev dette inlegget, så følte jeg virkelig at jeg følgte rettningslinjene, beklager hvis inlegge Kom i Feil tråd eller Tråd del eller hva F*

En moderator kan flytte inlegget mitt til Ris, ros forbedringer, Hvis dere har noe av dette her .

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snip

6334219[/snapback]

Det med Leifer og slikt er jeg enig i, det skaper dårlig miljø.

men moderatorene her gjør en kjempe jobb! De gjør det frivillig og kunne ha gitt alle hver sin klem! Det du heller burde kritisere er regler som du mener er dårlige..

Lenke til kommentar
snip

6334219[/snapback]

Det med Leifer og slikt er jeg enig i, det skaper dårlig miljø.

men moderatorene her gjør en kjempe jobb! De gjør det frivillig og kunne ha gitt alle hver sin klem! Det du heller burde kritisere er regler som du mener er dårlige..

6334309[/snapback]

Enig med deg, men jeg bare kom med det jeg hadde i tankene. Ville ikke ødellegge livet til neon her jeg, Hvis noen følte seg diskriminert, er de velkommen å kontakte "kirkens Nødhjelp"

Lenke til kommentar
Enig med deg, men jeg bare kom med det jeg hadde i tankene. Ville ikke ødellegge livet til neon her jeg, Hvis noen følte seg diskriminert, er de velkommen å  kontakte "kirkens Nødhjelp"

6334338[/snapback]

men da er vi enige, du leser gjennom reglene og sier hva du mener er feil etterpå?

Lenke til kommentar

Sorry, men dette blir bare for dumt. Dere blir ikke tvunget til å være her. Og moderatorene gjør en bra job. Grunnen til at du brucelee.will er så irritert er fordi dem alltid stenger trådene dine.

Men hadde du lest Eula'n og reglene så hadde du visst at det du gjør, går imot det.

Keep up the good work Moderators!

Lenke til kommentar

ja, men det som jeg syns er det største problemet, er at alle moderatorer har forkjellige "grenser". et eksempel, noen sier du har dårlig Emnetitel og med en gang stenger tråden, mens andre sender kansje PM og ber tråd starteren å forbedret innlegget. her øverst ser vi også at folk er opptatt av å ta trådstarteren på "fersken" når de gjør en feil, ved at man kritiserer for alle de feil man gjør, skrivefeil osv.

Jeg mener at regler har ikke noe feil i seg selv, men hvordan de blir brukt på, det er det jeg kritiserer. . .

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Siste ting jeg vil si, er at Dere moderatorer gjør stor sett en god Job.

Bare at noen ganger blir det litt feil, og glemmer at noen av brukerne liker å "leke" moderatorer, og går ut av poenget. Og det er ofte at disse personene starter Uro, skaper dårlig miljø her, som mange misliker. Og av den grunn kommer kansje slike diskusjoner. Så lenge slike personer slutter å kritisere trådsaterteren, Og Heller Hjelper han med å forbedre seg. Og jeg Syns At det er Lite Til Hjelp når man sier "LES REGLENE før DU Skriver noe Feil". Kan man Heller Ikke Si Hva Man Gjør Feil? Det sparer Både tid, og ikke minst er et hyggelig svar! Og God Natt alle sammen.

Lenke til kommentar

kunne ikke vert mer enig med deg hproslan :thumbup: 10 tommler opp for deg, og stenge en tråd for feil emnetittel er for drøyt, da kan heller moderator sende en PM om og skifte emnetittelen.

Og det med at folk alltid hakker på andres skrivefeil er bare irriterende (og jeg har sikkert gjort det selv også desverre) og det er sikkert langt over 50 % av alle brukerene her som har en skriveleif i en og annen post.

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig at moderatorene gjør en strålende jobb. På noen punkter er retningslinjene ganske ville, men jeg forstår at hardware-nettverket vil være føre var for å kunne redde sitt eget skinn unna de andre store bransjenes klør (piratkopiering, etc.).

Jeg synes heller ikke at det gjør noe at noen kommenterer skrivefeil, så lenge de har med emnet å gjøre. Å få rettet opp 'conection' til 'connection' kan gjøre googling etter info mye enklere, og dermed hjelper man brukeren. Å pirke på og/å e.l. er bare fjasete, og bør helst unngås etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...