Gå til innhold

Dette et bra oppsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Oppsettet er egentlig ganske bra. Personlig ville jeg valgt et hovedkort med passiv kjøler, og muligens et billigere et, om det ikke er noe spesiellt med det hovedkortet du ønsker. Jeg ville heller lagt med penger i cpu og gått for en X2 4200+, for at den ikke skal være en flaskehals i spill som ikke støtter dobbelkjerne, siden du har valgt et så kraftig skjermkort.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

slenger meg på

hk`s me aktiv kjøler har det problemet me støy og vifter som ryker etter kort tid slik som grovt nevnt over meg her

vil være så frampå og si at dobbelkjerne koster mer en det smaker og at en single core amd fungerer utmerket til harde spill og andre programmer i bakgrunn.(noe av grunnen kan være dem dobble minnekanalene)

alt i alt har du jo satt i sammen at bra oppsett her ..så "go for it"

selv om jeg personelig ville hatt en reser av en enkeltkjerne og heller mindre og bedere ram me strammere timings

men det er litt på smak og behag

lykke til :love:

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar

Enig med andre her, gå heller for et X2 4200 og AM2.

Chipset-kjøler kan byttes ut etterhvert men det er like greit å finne et med passiv kjøling først som sist.

Lydkortet kan du kutte ut om du ikke har spesielle grunner da integrerte lydkort har nok lydkvalitet i massevis for vanlige pc-høyttalere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...