xiaNe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Skal kjøpe meg høyttalere til PC og lurer på å kjøpe disse. Noen som kan fortelle meg om de er noe bra? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 " 8 av 8 synes denne anmeldelsen er nyttig: Over all forventning !, 2005-12-24 Anmelder: Erik André Engelstad Har akkurat nå pakket opp årets presang, nemmelig disse høytalerne. Har nå fått kjørt disse i 50 min, med alt fra klassisk til hardcore musikk samt et spill (BF 2). Overraskende hva Creative leverer av kvalitet. Har 2 PC'r begge nå med Creative høytalere. Inspire T3030 og Inspire T5400. Hvis jeg skulle velge hadde jeg garantert tatt først nevnte pga pris og "ytelse". Bass kassa er liten men klarer da å nå mine "krav", høytalerne er ikke noe å klage på heller. BRA LYD CREATIVE ! "Trykk og kjøp" !" Lese på komplett sin side? Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Skal kjøpe meg høyttalere til PC og lurer på å kjøpe disse. Noen som kan fortelle meg om de er noe bra? 6334018[/snapback] dette systemet er greit kjøp i allle fall creative Endret 22. juni 2006 av robin1379 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå