jaco Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei, har tenkt litt nå og planene ligger og venter på en conroe maskin. Vurderer å kjøpe delene etter sommeren, har lagt opp en liste på prisguiden. Er det noe som burde endres på? Noe som faktisk mangler? Her er linken til oppsettet jeg har lagt frem: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=29392 Jeg har kabinnett, minne og PSU fra før. 2gb PC5300 667MHZ geIL. 450w OCZ Modstream. På forhånd takk! Endret 19. juni 2006 av jaco Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei! Det er vel noe tidlig å planlegge dette nå før tester av de ferdige versjonene og passende hovedkort? Dessuten så vil AMD dumpe prisene såpass at du kanskje får en bedre X2 til den prisen. Men det vil tiden vise. Ellers ser det bra ut. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Tja, det kan godt hende jeg planlegger litt i god tid. Men når du snakker om AMD så er ikke det noe jeg har planer om. Har hatt intel i alle år og fortsetter med det. Overbevisende bra de testene jeg har sett av conroe så langt. Men takk for råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå