Gå til innhold

hvordan få program til og kjøre i to skjermer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, det er bare å stille de inn på "clone" det ?

Om du bruker windows skal jo secundary skjermen være en clone av primary skjermen.. Gjør om instillingene sånn de var du :)

6334171[/snapback]

det er ikke jeg somhar 2 skjermer det er til en venn lurte bare på om det var en måte og kjøre et program i begge skjermene

Lenke til kommentar

Svaret er Ja, det er mulig. Men det er litt uklart hvorvidt de to skjermene skal vise akkurat det samme (det er mulig) eller hvert sitt vindu med forskjellig samtidig innhold (det er ofte også mulig dersom "et program" har to muligheten til to eller fler vinduer). Spør kompisen din om hva han egentlig mener.

HTH. Beste hilsen Harald

Lenke til kommentar
Svaret er Ja, det er mulig. Men det er litt uklart hvorvidt de to skjermene skal vise akkurat det samme (det er mulig) eller hvert sitt vindu med forskjellig samtidig innhold  (det er ofte også mulig dersom "et program" har to muligheten til to eller fler vinduer). Spør kompisen din om hva han egentlig mener.

HTH. Beste hilsen Harald

6342457[/snapback]

hanj har to skjermer og jeg har et program som jeg vill at ska starte i begge skjermene men det starter bare i en av dem

Endret av bragstad
Lenke til kommentar

Er dette et program du har laget og som benytter to vinduer / to forms ? To skjermer kan betraktes som to skrivebord ved siden av hverandre, så det er bare å huske de to vindusposisjonene/vindusstørrelsene ved avslutning, og så plassere dem samme sted ved neste start. Hvilket man stort sett alltid skal når man lager programmer.

HTH. beste hilsen Harald

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...