bragstad Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hei jeg lurte på om det gikk an og få et program til og kjøre i både primerskjermen og secunderskjermen... noen som vet?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Altså, det er bare å stille de inn på "clone" det ? Om du bruker windows skal jo secundary skjermen være en clone av primary skjermen.. Gjør om instillingene sånn de var du Lenke til kommentar
bragstad Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Altså, det er bare å stille de inn på "clone" det ? Om du bruker windows skal jo secundary skjermen være en clone av primary skjermen.. Gjør om instillingene sånn de var du 6334171[/snapback] det er ikke jeg somhar 2 skjermer det er til en venn lurte bare på om det var en måte og kjøre et program i begge skjermene Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Svaret er Ja, det er mulig. Men det er litt uklart hvorvidt de to skjermene skal vise akkurat det samme (det er mulig) eller hvert sitt vindu med forskjellig samtidig innhold (det er ofte også mulig dersom "et program" har to muligheten til to eller fler vinduer). Spør kompisen din om hva han egentlig mener. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
bragstad Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Svaret er Ja, det er mulig. Men det er litt uklart hvorvidt de to skjermene skal vise akkurat det samme (det er mulig) eller hvert sitt vindu med forskjellig samtidig innhold (det er ofte også mulig dersom "et program" har to muligheten til to eller fler vinduer). Spør kompisen din om hva han egentlig mener. HTH. Beste hilsen Harald 6342457[/snapback] hanj har to skjermer og jeg har et program som jeg vill at ska starte i begge skjermene men det starter bare i en av dem Endret 20. juni 2006 av bragstad Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du kan lage ett program som endrer storrelsen pa det aktuelle vinduet sa det dekker begge skjermene? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er dette et program du har laget og som benytter to vinduer / to forms ? To skjermer kan betraktes som to skrivebord ved siden av hverandre, så det er bare å huske de to vindusposisjonene/vindusstørrelsene ved avslutning, og så plassere dem samme sted ved neste start. Hvilket man stort sett alltid skal når man lager programmer. HTH. beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå