Blåbær Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Æsj, Iron Maiden på fest, hadde du satt på det her hadde jeg og kjeftet huden full på deg. På fest skal det være musikk du kan danse til (ikke det at jeg danser, men man skal ha muligheten ), da passer musikk som R&B, rap, hip hop, dance trance og slikt. Ikke headbangerslask-musikk 6335451[/snapback] Headbanging er en form for dans. 6399960[/snapback] Og hvor mange damer får du med deg på det? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det hadde jo vært innmari kult om det faktisk ble noen jenter med på det. Da har man i alle fall et par-tre ting til felles = God start på evt one-night-stand. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Greit med annen musikk..men blir ikke ordentlig party uten trance vett! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Joda, mye bra musikk der ute som egner seg til fest. Allsang og musikk med generell 1/4 bassdrum-beat funker i lange baner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 de fleste fester jeg har hvert på har det gått i country, noe jeg selv syntes passer fint til festmen jeg har også hvert på de med bare trance og det kan bli ganske kjedelig... til fest skal man ha noe musikk alle kan synge etter, en låt alle kan elns ingenting er som å sitte med en røyk i ene handa og ei pils i andre handa sammen med venner å synge ;=) 6400581[/snapback] Country tar faktisk av, allsang og skåling i hytt og pine. Ein ting som er nesten er litt morsomt...Noen setter på litt trance etc. Så spoler dem 3-5 min ut i låta Slik at man bli isttende og høre låter stykket opp,om hverande. Dette er klikkings. Ikkje at eg liker trance. Men altså, eg syns dette er litt pfønny Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Trance er så uendelig mye mer enn jævla cascada og groove coverage. Det trenger folk å få vite! :| Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Æsj, Iron Maiden på fest, hadde du satt på det her hadde jeg og kjeftet huden full på deg. På fest skal det være musikk du kan danse til (ikke det at jeg danser, men man skal ha muligheten ), da passer musikk som R&B, rap, hip hop, dance trance og slikt. Ikke headbangerslask-musikk 6335451[/snapback] Headbanging er en form for dans. 6399960[/snapback] Og hvor mange damer får du med deg på det? 6401452[/snapback] 2 stk, hun ene ble jeg nesten sammen med. Det var på konsert da, men hvorfor ikke på fest? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Blir feil å sammenligne fest med konsert, der har du samlet folk med samme musikksmak. Tviler på at du vil finne 2 jenter på en helt tilfeldig fest som vil headbange. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Headbanging er en form for dans. 6399960[/snapback] Og hvor mange damer får du med deg på det? 6401452[/snapback] Jeg har funnet flere headbangende damer, men det er ikke så ofte de er fine Har dog sett et par-tre bra eksemplarer på konsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå