embark Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Trance er som du sier mye, jævlig mye. Men for meg blir det bare jævlig.Hva er vitsen med fest hvis man bare må skrike seg hes for å prate med noen, fordi det er noe hysterisk bråk (les. dunk dunk dunk) fra en basskasse overfylt med trance/dance/techno og hva all den suppa heter. Kritiserer ikke musikksmaken din, eller sjangeren. Men at det blir "festmusikk", er for meg uforståelig. Men hver sin smak tydeligvis. 6360102[/snapback] Jeg har da ikke sagt at man må spille så høyt at folk må skrike for å kommunisere. Jeg liker å ha lydvolumet slik at det går an å snakke. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Trance er som du sier mye, jævlig mye. Men for meg blir det bare jævlig.Hva er vitsen med fest hvis man bare må skrike seg hes for å prate med noen, fordi det er noe hysterisk bråk (les. dunk dunk dunk) fra en basskasse overfylt med trance/dance/techno og hva all den suppa heter. Kritiserer ikke musikksmaken din, eller sjangeren. Men at det blir "festmusikk", er for meg uforståelig. Men hver sin smak tydeligvis. 6360102[/snapback] Jeg har da ikke sagt at man må spille så høyt at folk må skrike for å kommunisere. Jeg liker å ha lydvolumet slik at det går an å snakke. 6360106[/snapback] Går det ann å spille trance lavt? Trodde det var døvt jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Går det ann å spille trance lavt? Trodde det var døvt jeg 6360115[/snapback] Nå bare kverrulere du, for the sake of kverrulering. Selvfølgelig kan man spille trance lavt, hva skulle problemet med det være? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Går det ann å spille trance lavt? Trodde det var døvt jeg 6360115[/snapback] Nå bare kverrulere du, for the sake of kverrulering. Selvfølgelig kan man spille trance lavt, hva skulle problemet med det være? 6360121[/snapback] Aner ikke, men ingen gjør det. Fortell om den discoen/nattklubben/festlokalet (whatever), som spiller Trance på lavt volum. Kan jo ikke gå ut noen plass uten å få ørene gjennomblåst av bråket. Endret 22. juni 2006 av Saknet Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Aner ikke, men ingen gjør det. Fortell om den discoen/nattklubben/festlokalet (whatever), som spiller Trance på lavt volum. Kan jo ikke gå ut noen plass uten å få ørene gjennomblåst av bråket. 6360131[/snapback] Sist jeg sjekka var det ikke snakk om Sensation eller Trance Energy, men vanlig privatfest, og da er det fult mulig å justere lydvolumet slik man vil ha det. Eller? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hip-Hop, det er det som er festmusikk. Jeg synes også at trance går an, men ikke fjortisdance. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Tror problemet her ligger i hva folk kaller "fest" og hva folk liker å gjøre når de "fester". For noen er jo dette med fest å danse konstant, for noen er det å dyppe køllen(de bryr seg som oftest ikke om musikken er god eller dårlig ), For noen er det å kose seg med venner, for noen er det å skråle til obskure låter som bare vennegjengen kan, osv osv. Så skjønner ikke hvorfor jeg og dere andre gidder diskusjonen siden den er nyttesløs, men er jo greit tidsfordriv da:) Men jeg venter forsatt på hvorfor det ikke går ann å danse til metall. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men jeg venter forsatt på hvorfor det ikke går ann å danse til metall. 6361112[/snapback] Går det vel.. Mossssh! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Trikset er å finne sanger som alle har hørt om og liker: Jokke - Gutta Åge Aleksandersen - Fotbaill DDE - Her bli' det liv, Rai Rai Dum Dum Boys - Splitter Pine Beastie Boys - Fight for you right Backstreet Boys - Just want you to know Mortal Kombat OST - Sub Zero-theme David Hasselhoff - Looking for Freedom Ninja Magic - Evil Ninja Wrath Wolfgang Petry - Wahnsinn Alice Cooper - Poison Toto - Hold the line Iron Maiden - Fear of the dark Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart Sandra - Maria Magdalena Ayumi Hamasaki - Trauma Huey Lewis and the News - Hip to be Square Chesney Hawks - The one and only Mötley crue - Dr feelgood (kudos til lanez-nor) Carbon Leaf - Shine Genesis - Land of confusion Gartnerlosjen - Hammer av saft Bon Jovi - Living on a prayer Michael Jackson - Smooth Criminal Knorkator - All that she wants (Ace of Base-cover) Gorillaz - Dare Jamiroquai - Canned Heat Men at Work - Down Under Queen - Don't stop me now The Streets - Turn the Page New Kids on the Block - Right Stuff Press Play on Tape - Comic Bakery (Blanding av C64-spillet og Backstreet boys "Larger than Life".) Top Gun Theme - Dangerzone The Dandy Warhols - Get Off Dag Ingebrigtsen - Ti tusen troll AC/DC - You Shook Me All Night Long Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men jeg venter forsatt på hvorfor det ikke går ann å danse til metall. 6361112[/snapback] Går det vel.. Mossssh! 6361152[/snapback] Jeg mener at det går ann å danse, alt fra moshing til vanlig dansing. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Du må bare lære deg til å takle annen musikk, desverre er det ofte slik at flertallet bestemmer. En annen gang er det kanskje du som har flertallet med deg. Drikker du nok så blir all musikk grei nok. I værste fall kan du bare gå ett sted hvor musikken ikke høres så godt. I "festgjengen" min så spiler vi all mulig godmusikk. Alt fra Doors, Pink Floyd, Yes kommunistisk propagandamusikk, Kraftwerk og også nymotens listemøl. Slik at alle får hørt på de de vil. P Personlig så liker jeg bedre å snakke enn å ha overdøvende musikk. Mine skills ligger ikke akuratt på dansegulvet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Personlig så liker jeg bedre å snakke enn å ha overdøvende musikk. Mine skills ligger ikke akuratt på dansegulvet. 6361818[/snapback] word Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Personlig så liker jeg bedre å snakke enn å ha overdøvende musikk. Mine skills ligger ikke akuratt på dansegulvet. 6361818[/snapback] word 6361860[/snapback] Ikke alltid man har noe å prate om. Og det er stort sett ikke trance men dance som spilles, jeg er glad i trance ikke like glad i dance men har absolutt ingenting imot at man spiller f.eks boten anna fordi det er med på å øke stemningen på festen og det er det som har noe å si på festen og ikke kvaliteten på det som spilles. Folk som skal headbange får finne seg andre steder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ikke alltid man har noe å prate om. Og det er stort sett ikke trance men dance som spilles, jeg er glad i trance ikke like glad i dance men har absolutt ingenting imot at man spiller f.eks boten anna fordi det er med på å øke stemningen på festen og det er det som har noe å si på festen og ikke kvaliteten på det som spilles. Folk som skal headbange får finne seg andre steder. 6362077[/snapback] Hva med de (les: f.eks undertegnede) som er glad i kvalitetsmusikk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Mennesker som får økt stemning av Boten Anna er ikke mennesker jeg har lyst å være med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 For meg så kommer eg i stemning dersom det smelles på låter som eg assosierer med gode minner/tidligere fester etc. Men eg hater sjangeren no grassalt,men man har vel lært å godt dette etter alle år med dette gnålet på mang ein fest Men som sagt,slagere som eg har hatt det morro med funker veit du. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Trikset er å finne sanger som alle har hørt om og liker: Jokke - Gutta Åge Aleksandersen - Fotbaill DDE - Her bli' det liv, Rai Rai Dum Dum Boys - Splitter Pine Beastie Boys - Fight for you right Backstreet Boys - Just want you to know Mortal Kombat OST - Sub Zero-theme David Hasselhoff - Looking for Freedom Ninja Magic - Evil Ninja Wrath Wolfgang Petry - Wahnsinn Alice Cooper - Poison Toto - Hold the line Iron Maiden - Fear of the dark Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart Sandra - Maria Magdalena Ayumi Hamasaki - Trauma Huey Lewis and the News - Hip to be Square Chesney Hawks - The one and only Mötley crue - Dr feelgood (kudos til lanez-nor) Carbon Leaf - Shine Genesis - Land of confusion Gartnerlosjen - Hammer av saft Bon Jovi - Living on a prayer Michael Jackson - Smooth Criminal Knorkator - All that she wants (Ace of Base-cover) Gorillaz - Dare Jamiroquai - Canned Heat Men at Work - Down Under Queen - Don't stop me now The Streets - Turn the Page New Kids on the Block - Right Stuff Press Play on Tape - Comic Bakery (Blanding av C64-spillet og Backstreet boys "Larger than Life".) Top Gun Theme - Dangerzone The Dandy Warhols - Get Off Dag Ingebrigtsen - Ti tusen troll AC/DC - You Shook Me All Night Long 6361418[/snapback] Haha, flott liste, de fleste av de der sangene skaper liv på festen om nødvenig. Du glemte forresten Tore Tang. Personlig så liker jeg bedre å snakke enn å ha overdøvende musikk. Mine skills ligger ikke akuratt på dansegulvet. 6361818[/snapback] Samme her Ikke alltid man har noe å prate om. Og det er stort sett ikke trance men dance som spilles, jeg er glad i trance ikke like glad i dance men har absolutt ingenting imot at man spiller f.eks boten anna fordi det er med på å øke stemningen på festen og det er det som har noe å si på festen og ikke kvaliteten på det som spilles. Folk som skal headbange får finne seg andre steder. 6362077[/snapback] Hva med de (les: f.eks undertegnede) som er glad i kvalitetsmusikk? 6362131[/snapback] Hehe, QFT Mennesker som får økt stemning av Boten Anna er ikke mennesker jeg har lyst å være med. 6362141[/snapback] Gratlurerer med HW.no's Gullkorn of the day-award. :!: Lenge siden jeg har ledd så godt... uff, fikk trykt den låta så langt opp i anusen at den kom ut munnen under TG, ikke nok med at låten er ille, men når den spilles på 10 forskjellige plasser bare i en radius av tre rader, uff... Lenke til kommentar
CSM Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Mennesker som får økt stemning av Boten Anna er ikke mennesker jeg har lyst å være med. 6362141[/snapback] hehehehe, det var definitivt dagens. Jeg er litt mer brutal og sier at folk som får økt stemning av trance er mennesker jeg vurderer å kaste ut av festen en gang for alle. og LarsP: på den lista var det MYE jeg aldri engang har hørt om. En stille stemme i øret mitt sier at jeg bør være glad for akkurat det. Endret 22. juni 2006 av Saknet Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men jeg venter forsatt på hvorfor det ikke går ann å danse til metall. 6361112[/snapback] Går det vel.. Mossssh! 6361152[/snapback] Det hadde vært fett! Tror ikke så mange hadde deltatt frivillig thought. Mennesker som får økt stemning av Boten Anna er ikke mennesker jeg har lyst å være med. 6362141[/snapback] Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Mennesker som får økt stemning av Boten Anna er ikke mennesker jeg har lyst å være med. 6362141[/snapback] Du vil ikke ha klassebildet mitt likevel, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå