Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Æsj, Iron Maiden på fest, hadde du satt på det her hadde jeg og kjeftet huden full på deg. På fest skal det være musikk du kan danse til (ikke det at jeg danser, men man skal ha muligheten ), da passer musikk som R&B, rap, hip hop, dance trance og slikt. Ikke headbangerslask-musikk 6335451[/snapback] Enig med ZiroN! På fester skal man ha sanger som tar av, som ALLE folk kan !!Kompis av meg setter på sånn iron og andre sanger i samme typen, hvordan kan man ha fest til sånt ? Kan ikke danse til det hvertfall, bare headbange eller hva dere kaller det ;D 6335531[/snapback] Hva er galt med en fest hvor man snakker med andre fremfor å danse? Og forøvrig er headbanging også dans Selv bedriver jeg aldri hverken "vanlig dansing" (hoppe rundt med spasmer) eller headbanging, men jeg respekterer de som driver med enten det ene eller det andre. Til deres informasjon er de fleste sanger av Iron Maiden uten alt for store rytmevariasjoner, så en dans som fungerer til dance/trance/techno/house/hardstyle/hva som helst fungerer også til maiden. Det som ofte er i veien, er at de som danser ikke kan nok om musikk til å høre hva slags takt en sang går i med mindre det er klart etablerte 'dunk' for hvert taktslag (og det krever ikke stort kompetanse, kun 1 sec. tankevirksomhet). Forøvrig, om du setter på sanger som "ALLE folk kan !!111lol" så er det tvilsomt at jeg kan den. Jeg holder meg unna f.eks. pop, og kan dermed meget lite innen den sjangeren. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Pølsefest med råkkenråll über alles. Kvinnfolk eier ikke god musikksmak og i alle fall ikke humor. 6335665[/snapback] ...men de eier andre ting Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 på en fest jeg var på i går ble det spilt en del rage against the machine. reagerte positivt på at det endelig var en fest med litt ordentlig musikk. Men den feteste party musikken er danseband, country (bjøro håland!!), lett rock og 60-talls klassikere. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det som ofte er i veien, er at de som danser ikke kan nok om musikk til å høre hva slags takt en sang går i med mindre det er klart etablerte 'dunk' for hvert taktslag (og det krever ikke stort kompetanse, kun 1 sec. tankevirksomhet). 6335696[/snapback] Dette er ikke noe du kan ta som en selvfølge på fest, da de fleste stort sett er drita fulle Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Pølsefest med råkkenråll über alles. Kvinnfolk eier ikke god musikksmak og i alle fall ikke humor. 6335665[/snapback] ...men de eier andre ting 6335711[/snapback] Bin Laden for president! på en fest jeg var på i går ble det spilt en del rage against the machine. reagerte positivt på at det endelig var en fest med litt ordentlig musikk. Men den feteste party musikken er danseband, country (bjøro håland!!), lett rock og 60-talls klassikere. 6335713[/snapback] Jeg har nok mer sansen for musikk lagd i 20, 30, 40 og 50-årene, men siden så få andre synes dette passer seg på fest lar jeg være å fremme forslaget. Dette er ikke noe du kan ta som en selvfølge på fest, da de fleste stort sett er drita fulle Det enkle er ofte det beste. 6335841[/snapback] Et relativt oppegående menneske skal klare å skjønne takt-gangen på en metal-låt like lett som en trancelåt om det ikke er så ruspåvirket at det ikke kan oppfatte lyden. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Faderullan da, ingenting eier mer enn rølpete tøse punk, lettfattelig thrash/svart metall og gamle schlagers Når vi drikker så kan det fort gå i rekkefølgen: 1: Skrewdriver - Skinhead 2: Tor Endresen - Ingen Er Så Nydelig Som Du 3: Isengard - Kamp Med Hvitekrist 4: Beinkjør - Hva Jeg Hvil 5: Satyricon - Du Som Hater Gud 6: Venga Boys - Boom Boom Boom Der er det matriale som faktisk fungere glimrende Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg var på fest igår, og ble svært overrasket over hvor håpløs utvalget er. Her snakker vi ikke om å velge én sjanger med drittmusikk, men å ta det verste fra hver sjanger. Litt Basshunter, litt Gnarls Barkley, Pussycat Dolls og det hele blir toppet av gangsterrap på slutten. Hadde det ikke vært for at huset alltid blir rasert, hadde jeg hatt festene selv, med kvalitetsmusikk. Akk. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Metalparty`s er bra! 6336059[/snapback] *Vil på.* Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hirrhirr, metalpartys er faktisk alltid bra, utenom at man alltid ender opp med jenter med arr over hele armen, likbleike og bedriten musikksmak som inkluderer HIM. Men er man ute for å ha det kjekt og ikke vifte med tissen så er metalpartys best Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg var på fest igår, og ble svært overrasket over hvor håpløs utvalget er. Her snakker vi ikke om å velge én sjanger med drittmusikk, men å ta det verste fra hver sjanger. Litt Basshunter, litt Gnarls Barkley, Pussycat Dolls og det hele blir toppet av gangsterrap på slutten. Hadde det ikke vært for at huset alltid blir rasert, hadde jeg hatt festene selv, med kvalitetsmusikk. Akk. 6336113[/snapback] Problemet er at du er edru. Det må du slutte med. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hirrhirr, metalpartys er faktisk alltid bra, utenom at man alltid ender opp med jenter med arr over hele armen, likbleike og bedriten musikksmak som inkluderer HIM. Det er jo det jeg får på vanlige fester. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg var på fest igår, og ble svært overrasket over hvor håpløs utvalget er. Her snakker vi ikke om å velge én sjanger med drittmusikk, men å ta det verste fra hver sjanger. Litt Basshunter, litt Gnarls Barkley, Pussycat Dolls og det hele blir toppet av gangsterrap på slutten. Hadde det ikke vært for at huset alltid blir rasert, hadde jeg hatt festene selv, med kvalitetsmusikk. Akk. 6336113[/snapback] Problemet er at du er edru. Det må du slutte med. 6336125[/snapback] Aldri. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gjør det, så slipper du å irritere deg. Alkohol er løsningen på all verdens problemer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I tried, I failed. Aldri mer. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hirrhirr, metalpartys er faktisk alltid bra, utenom at man alltid ender opp med jenter med arr over hele armen, likbleike og bedriten musikksmak som inkluderer HIM. Det er jo det jeg får på vanlige fester. 6336128[/snapback] Da er du på nokken tvilsomme fester unge mann, går de i svart og er likbleik så skal du holde deg unna de! HIM faktoren er garantert høy da, og det liker ikke vi. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I tried, I failed. Aldri mer. 6336151[/snapback] Hmm, fyllesjuk? Oppkast? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Enig med ZiroN! På fester skal man ha sanger som tar av, som ALLE folk kan !! Ja, og derfor set du på Trance? Eg skal love deg at du hadde fått tilsnakk om du kom til ein av våre festar i vennekretsen og satte på trance Endret 19. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Det er nesten realitetene på endel fester jeg også er på Arve. Men er ikke det like dum oppførsel som folk som bare vil høre på Trance? Edit: Eller atpåtil enda dummere? Siden det inneholder fysisk vold? Endret 19. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Gjør det, så slipper du å irritere deg. Alkohol er løsningen på all verdens problemer. 6336130[/snapback] Quote homer simson "To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems" tilbake til topic, på fester syntes jeg passende musikk er sanger som er 'populære' kaller mye av det fjortis musikk, men det folk liker er vanligvis best på fester, enkelt og greit, jeg liker mye symphony musikk, men spiller ikke det på fester det hadde ikke akkurat vært populært. altså musikk som er på feks vg topp20 er det beste valget for musikk, hvis ikke du er på en fest full av 40 år gamle jazz elskere Endret 19. juni 2006 av JediMindTriks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå