andm Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg søker etter andre musikanter, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette, og hvilket medium jeg skal bruke. Jeg er bosatt i Bergen, og det eneste jeg kommer på, er å sette opp oppslag i de største musikkinstrumentbutikkene. Er det noen norske nettsteder som egner seg til å finne andre interesserte? Noen andre måter? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Finnes en del som treffer andre musikanter på forumet til groove.no Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 www.sound1.no , www.musikkweb.no (musikkpraksis...) www.heavymetal.no (om det er metal du spiller vel og merke...) forum.gitarnorge.com www.riff.no on the top of my head... Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Takk for svarene. Denne søken er imidlertid ikke så lett. Alle henvedelser jeg finner er i sjangre som er langt ifra det jeg er interessert i. Finnes det flere fora der flere og andre sjangre er representert? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 www.bandindex.no Var der jeg fant tre av medlemmene til bandet mitt Funket fjell. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Musikksmaken kan kanskje være til hjelp. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Vel, finner du ingen som virker interessante, er det nok best å legge ut annonse selv... Alle de største norske musiker stedene på nett er i alle fall nevnt, så finner du ingenting der, er det nok ikke stort annet å finne via nett. Edit: www.kickmusic.no har også et forum forresten... Endret 19. juni 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå