Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Er det noen annen mulighet for å koble til en LCD enn til paralellporten bak på pcen ? Endret 18. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, men du trenger en egen kontroller til dette. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Har du link, evt. tips til hvor jeg kan få itak i det ? Har ssf-barebone skjønner du.. og ikke så altfor god plass. Er det kontroller som kobles i en PCI-slot btw ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det fines mange LCD moduler som kan kobles på USB. Desuten kan du bare bruke serial-til-USB overganger. Da kan du enten koble på USB port bakpå PC'en, eller på intern USB port direkte på hovedkortet. -Stigma Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) hm, lurer litt på om jeg må gå for usb da! Da jeg har paralellport som er koblet rett i HKet, og må ta ifra bak på pcen om jeg skal ha derifra! Takk for hjelpen! edit: siden du visste at det fantes, veit du om en link til LCD for usb? eller er det enklest å koble selv ? Endret 18. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå