Nauz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei, har et Logitech Z-5500 og lurer på en ting, har nå satt suben under bordet i et hjørne( eneste sted jeg har hatt plass)..Men lurer på en liten ting, Ca hvor lang avstand må det være i fra "det hullet på siden" og til veggen.. det hullet blåser vel luft inn? Mvh. Mr.Nauz Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hullet brukes til å flytte luften ut. Men om du kjenner etter trekker det nok litt både ut og inn.. Lønner seg å ha litt klarering til gjenstander,Så man unngår blåselyder. Noe ellers uten det har det ikke noe å si, så sant du ikke er veldig kresen.. (når det gjelder bass-reflexen) Endret 18. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Hullet brukes til å flytte luften ut. Men om du kjenner etter trekker det nok litt både ut og inn.. Lønner seg å ha litt klarering til gjenstander,Så man unngår blåselyder. Noe ellers uten det har det ikke noe å si, så sant du ikke er veldig kresen.. (når det gjelder bass-reflexen) 6334192[/snapback] Ok, altså så er det ikke så farlig.. Men en ting til, i manualen står det at suben helst burde stå under et bord/ i et hjørne.. Men har hørt at dette er litt omdiskutert.. så har vurdert kanskje å flytte den, Men det er en skikkelig stor jobb pga alle ledningene osv.. så spør likegodt først? Er det dumt å ha den under bordet, i et hjørne? kanskje litt dumt spm men.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Dumt og dumt.. Går sikkert ann, men kjett om det rister og står i da.. Hvordan står den i forhold til hvordan du sitter ? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Dumt og dumt.. Går sikkert ann, men kjett om det rister og står i da.. Hvordan står den i forhold til hvordan du sitter ? 6344314[/snapback] ja kjekt når det rister litt, men får litt dårlig plass til beina.. men dersom "lyden" blir litt kraftigere, bedre( jeg får bedre effekt) så holder jeg ut det , Her er en dårlig skisse av "plasseringen".. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 oh så den er ikke lenger unna.. Men går nok bra bare du synes den ikke lager for mye ulyd! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) oh så den er ikke lenger unna.. Men går nok bra bare du synes den ikke lager for mye ulyd! 6344423[/snapback] Har ikke merket noen " ulyder", og suben blir heller ikke for varm( er litt plass mellom kjøleribba bak og veggen) men som sagt er litt trangt til beina.. Tror du/dere lyden vil bli "annerledes" om jeg bytter plass på suben og pc en? Endret 20. juni 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Blir ikke noe betydelig forskjell vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Blir ikke noe betydelig forskjell vil jeg tro. 6344471[/snapback] Ok, får vel ikke hatt så mye å si. Tror jeg prøver å flytte på den jeg. Takk for hjelpen Mvh. Mr.Nauz Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 En sub plassert i et hjoerne vil gi forskjellig lyd enn en sub plassert midt i et aapent rom. Veggen kan fungere som et stort horn naar subben er plassert i hjoernet og gi kraftigere (eller mer buldrende lyd). Plasser den der den hoeres best ut, evt. der du har plass :-) - Per Christian Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Etter mye om og men har jeg kommet fram til at jeg lar den stå der den står! Har fått "fiksa" litt bedre plass nå, så er fornøyd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå