hendelsesløysa Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hva er galt med dette? Endret 18. juni 2006 av hendelsesløysa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Det er ikke tatt av meg Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Sol? Får en følelse av en overskyet, mørk dag jeg. Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Sol? Får en følelse av en overskyet, mørk dag jeg. 6334127[/snapback] Litt mørk kanskje ja. Hva med denne? Edit: Det er noe galt her også, kanskje litt for mye varme? Endret 18. juni 2006 av hendelsesløysa Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Hey! Dette bildet likte jeg! Hadde forventet et sånt kjedelig landskapsbilde, men dette var veldig annerledes. Den grønne kraftige fargen kommer veldig i kontrast med resten av vannet, himmelen og fjellet i bakgrunnen. Stilig kombinasjon Likte det godt jeg. Et av de beste landskapsbildene jeg har sett. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Hva med noe sånn? Første versjonen ser litt blass ut. Sikkert luften som gjør det. Kanskje et polariseringsfilter hadde vært noe. Kuttet litt i topp og bunn som et forslag også. Lenke til kommentar
sNx Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Enig med Andyax. Synest det gir god dybdefølelse i bildet når bakgrunnen er kontrastfattig (langt i det fjerne liksom). Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hva med noe sånn? Første versjonen ser litt blass ut. Sikkert luften som gjør det. Kanskje et polariseringsfilter hadde vært noe. Kuttet litt i topp og bunn som et forslag også. 6340507[/snapback] Enig. Har justert varme og kontrast flere ganger på bildet. Men synes også at du får dybdefølelse ja når du har bakgrunnen litt blass. Pola filter kommer nok i fotoveska om ikke alt for lenge nei :-) Tenkte jeg kunne legge ut originalen, rett fra kamera uten noe redigering. Det er litt "juks" på gang :-) Dette var EGENTLIG en regnfylt dag med overskyet vær og lite sol. Her er originalen: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Flott sted, skulle likt å fått med tuppen av det som ligger forann der men. Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Flott sted, skulle likt å fått med tuppen av det som ligger forann der men. 6350048[/snapback] Javisst er det flott sted :-) Her har du et annet utsnitt. Her er det enda tydeligere hvor dårlig vær det var den dagen. Måtte "lete bilde frem fra søppelbøtta", ikke noe å henge på veggen :-) Endret 21. juni 2006 av hendelsesløysa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå