Gå til innhold

Polls og muligheter for flere valg


Anbefalte innlegg

Hva med å la moderatoren som lager en poll kunne velge om han vil ha radio buttons eller check boxes? Altså slik at man kan velge kun ett alternativ eller flere alternativer?

F.eks. i tråden med "Hvilket OS har du?" vil de som kjører dualboot, VMWare (e.l.) eller har flere PC'er ikke kunne svare slik de burde nå siden man kun kan velge ett alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror det dessverre ikke er mulig i denne versjonen av forumet. Pollsfunksjonen kunne virkelig blitt forbedret ja.

6334054[/snapback]

Må man vente på "neste versjon" hele tida? Forrige gang tok det jo flere år før "neste versjon" kom. Det tar vel uansett ikke stort mer enn 1 times arbeid å få implementert og sikret en funksjon som gjør at fler-valgs-polls er mulig.

Lenke til kommentar
Jeg tror det dessverre ikke er mulig i denne versjonen av forumet. Pollsfunksjonen kunne virkelig blitt forbedret ja.

6334054[/snapback]

Må man vente på "neste versjon" hele tida? Forrige gang tok det jo flere år før "neste versjon" kom. Det tar vel uansett ikke stort mer enn 1 times arbeid å få implementert og sikret en funksjon som gjør at fler-valgs-polls er mulig.

6337177[/snapback]

 

Dette vet jeg fint lite om, slikt vet nok Ueland best :)

 

Men jeg kan godt tenke meg han har uttallige ting på listen sin som må gjøres og som hver og en nok bare tar en times tid, men som samlet nok tar en liten evighet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...