rvenes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/18/469226.html Tenker på disse her. Kor lenge går det får dei dauer? Er faktisk litt lei av å høyre om disse problemfolka, ein gang må det vel ta slutt der også. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Som en dud sa på nyhetene i sta, de kommer ikke til å få bli i norge ved å sultestreike, de må ha en grunn Men har de ikke vert uten mat i over 20 dager elns nå da? De må da væra uhordelige utsultede, og hvordan kan diare'en funke når magan er tom? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Får håpe dei ikkje jukser med å ete eit eller anna når ikkje media ser på. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Får håpe dei ikkje jukser med å ete eit eller anna når ikkje media ser på. 6333054[/snapback] Syns de ser ganske velfødde ut ennå.. Vi får snakkes når de begynner å se helt Ghandi ut.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 vi kan mekke en konkuranse for de.. De som overlever i X antall uker/dager/måneder uten mat og/eller vann, skal få bli i norge Lenke til kommentar
Arang Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har lært at tre uker, pluss minus noen dager, er maksimum på bare vann. Etter det vil kroppen din rett og slett kollapse på grunn av energimangel. Med mindre du er utrolig tjukk, så klart. Da har du jo mer å tære på. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har lært at tre uker, pluss minus noen dager, er maksimum på bare vann. Etter det vil kroppen din rett og slett kollapse på grunn av energimangel. Med mindre du er utrolig tjukk, så klart. Da har du jo mer å tære på. 6333298[/snapback] Men samtidig så vil vel kroppen trenge mer påfyll for å klare å opprettholde livsnødvendige funksjoner? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Mener å huske en tommelfingerregel fra førstegangstjenesten at man kunne leve 3 minutter uten luft (til hjernen), 3 dager uten vann og 30 dager uten mat. Endret 18. juni 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vil tro at de som har blitt hentet inn til behandling har fått intravenøs næring under dette oppholdet. Hvor lenge en person kan overleve uten mat varierer fra person til person. En tynn stilk har mindre reserver enn en tjukkas, og vil derfor bukke under tidligere. Når det gjelder vannmangel er dette rimelig felles for alle; de færreste holder mer en 3-4 døgn uten. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) vi kan mekke en konkuranse for de.. De som overlever i X antall uker/dager/måneder uten mat og/eller vann, skal få bli i norge 6333157[/snapback] "haha" Endret 18. juni 2006 av olsen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 vi kan mekke en konkuranse for de.. De som overlever i X antall uker/dager/måneder uten mat og/eller vann, skal få bli i norge 6333157[/snapback] "haha" 6333561[/snapback] Det var ment som en spøk, så håper ingen ble fornermet av den... Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Først syntes jeg synd på de afghanerne, men nå er det deg jeg synes synd på, Cornel.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) afganistan feriested? kansje hvis røde kors inviterer jamie oliver med tv-crew så spiser de nok. å bli sendt til afganistan etter en har vært i oslo blir vel som å ha vært i himmelen og ha forstått at gud er den store satan som kaster en ut, fordi han er rasist. Kansje allah er tynnslitt i dette tilfelle, forståelig. Hvis de er villige til å sultestreike så kan en lure på hva annet de er capable of, (american dad). Et utsagn som dette ville gitt høye tall på den konservative seddelen i statene. kansje de er alle AL-CIA-DA, ser at det var noen hvite også på bildet. Er vel bare å sende dem alle til guatanamo i containere så kan resten 1/3 bli sittende i bur i et par år til de finner ut at etter hjernevask og tortur at det er mulig at "1" av dem kansje, muligens er en britisk statsborger. alt kan skje be exited Endret 18. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Når man ikke har bedre argumenter som kan legges ut i den offentlige debatt må man gjøre noe for å vekke sympati og andre dumme følelser hos folk. Disse har valgt å sultestreike seg. Jeg holder fast ved at dette er noe de gjør av eget initiativ, så om de dør skal ikke jeg reagere i det hele tatt. Det eneste kan være at man kan ærklære dem sinnsyke og dermed tvangsinnlegge dem på institusjon og gi dem næring der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 60 dager er tommelfingerregelen, om man tilfører kroppen salt. Om man tilfører kroppen salt, sukker og vitaminer kan man vare i 300 dager. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 60 dager er tommelfingerregelen, om man tilfører kroppen salt. 6334813[/snapback] Jeg begynner å bli ganske lei av å se disse menneskene oppta viktig plass i nyhetsbildet nå, så jeg håper at de ikke får salt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 60 dager er tommelfingerregelen, om man tilfører kroppen salt. 6334813[/snapback] Jeg begynner å bli ganske lei av å se disse menneskene oppta viktig plass i nyhetsbildet nå, så jeg håper at de ikke får salt. 6334868[/snapback] Skal vi gå demonstrasjonstog sammen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 60 dager er tommelfingerregelen, om man tilfører kroppen salt. 6334813[/snapback] Jeg begynner å bli ganske lei av å se disse menneskene oppta viktig plass i nyhetsbildet nå, så jeg håper at de ikke får salt. 6334868[/snapback] Skal vi gå demonstrasjonstog sammen? 6334873[/snapback] Kan dere ikke bare sultestreike? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Skal vi gå demonstrasjonstog sammen? 6334873[/snapback] Kan dere ikke bare sultestreike? 6334941[/snapback] Uaktuellt. Mye bedre å sette opp plakater med slagkraftige uttrykk. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 norge: we do not negoiate with terrorist Er det sånn de blir lemlestet og drept med engang de kommer ned? har det forbedret seg i afganistan? Er jo håpløst når usa holder på som de gjør, er vel lite lurt å la dem bo i oslo? kansje en kan sende dem til Hessdalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå