Herr Brun Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann. Jeg ønsker en ny telefon (dvs., jeg må ha, den gamle er ødelagt). Jeg har et fri120abonnement som jeg nå skal binde på nytt, og maxpris med dette er 1000 kroner. Funksjoner: -Kalender: Ja, men trenger ikke super-avansert - 3g - Aller helst, men ikke et absolutt must -Email klient: Kjekt å ha, veldig greit om denne er bra, men heller ikke noe must. Form: Her kunne klapp-telefon vært kjekt, men er ikke helt nødvendig. Vil ikke ha "s700i-form". Vekt og størrelse bør være medium. (maxstørrelse som en nokia n70) Aller helst ikke for stor. Skjerm: Ganske viktig. Trenger ikke være superstor, men jeg er vant med en s700i så den må ikke være altfor liten. Så høyoppløst som mulig Diverse: -Kamera: Ja, men ikke veldig viktig -Videokamera: Uviktig -Symbian: Dette kunne jeg tenke meg, men er ikke nødvendig -Infrarød port: Uviktig -Blåtann (Bluetooth): Ja, må ha -Internminne: Minst 128mb, eller mulighet for minnekort -MP3: Uviktig -Radio: Ja -UMTS: Hva er det? -Triband: Uviktig -Batterilevetid: Relativt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mye ringing, og en del sms. Gode taster er et _must_ Jeg kunne tenke meg 3g, og symbian/tilsvarende kunne være kjekt, men ikke nødvendig. En ting som er viktig er kvalitetsfølelse. Jeg hater billig hardplast, telefonen må være litt tung, ligge godt i hånden og føles solid ut. Design er ikke viktig, jeg vil ikke ha en telefon for å brife med den. Stilrenhet er det viktigste. Det tror jeg skulle være alt. Finnes det noen telefoner som passer for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå