Gå til innhold

Operation Flashpoint 1985 - Multiplayertråden

Anbefalte innlegg

Ettersom det viser seg at interessen for militærsimulatoren Operation Flashpoint er ganske høy på denne kanten av forumet, bestemte jeg meg måle interessen for litt multiplayerspilling.

Det er jo viden kjent at COOP-delen er ganske heftig, så alle som er interessert i å spille litt mot eller med hverandre kan melde seg her.

Jeg er også ganske klar for få satt sammen en liten klan også, hvor vi kan lage eller laste ned maps og oppdrag vi må samarbeide om å fullføre.

Vel, jeg overlater ordet til dere.

Forslag, inputs osv blir godt mottatt.

-Yngve

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pga liten aktivitet fra min egen klan får jeg vel søke MP andre plasser. Personlig liker jeg ikke PvP. Coop er definitivt det beste. Oppdrag burde ikke være no problem. MPmission mappen min er på 70Mb, og det skulle ikke by på for store problemer å finne gode oppdrag på div. sider (kjipt at OFPEC har mistet alle oppdragene). Å hvis det skulle bli nødvendig kan man jo alltids lage egne oppdrag. Er personlig rimelig erfaren i editoren, og regner med det er flere her som kan det...

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har innstallert OFP 1985 GOTY igjen, men begge gangene jeg har startet det og fiklet litt med editoren for å finne et bra tastatur / mus oppsett igjen, ender det med en blåskjerm som er så seriøs at jeg må reboote manuelt.. (XP Pro m/SP 2 og alt). En veldig irriterende side ved de blåskjermene er at quicklaunch på verktøylinja forsvinner, så jeg må legge det til på nytt, og da er alle ikonene alfabetisk sortert, så jeg må rydde opp i alt på nytt hver eneste gang.

Skal prøve å re-innstallere det, og se om det hjelper. Hvis ikke, må jeg muligens vurdere å formattere og legge inn XP på nytt, for det er andre ting og som ikke er som de skal (bl.a. blir mappevisning nullstilt etter reboot).

Håper jeg får fikset det, for det var moro å lukte blod på slagmarken igjen :)

Edit: Så 1.96 GOTY patchen nå, re-innstallerer spillet og legger til den, høres ut som den muligens kan løse problemet m.t.p. kræsj.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Hmm. Jeg har innstallert OFP 1985 GOTY igjen, men begge gangene jeg har startet det og fiklet litt med editoren for å finne et bra tastatur / mus oppsett igjen, ender det med en blåskjerm som er så seriøs at jeg må reboote manuelt.. (XP Pro m/SP 2 og alt). En veldig irriterende side ved de blåskjermene er at quicklaunch på verktøylinja forsvinner, så jeg må legge det til på nytt, og da er alle ikonene alfabetisk sortert, så jeg må rydde opp i alt på nytt hver eneste gang.

Skal prøve å re-innstallere det, og se om det hjelper. Hvis ikke, må jeg muligens vurdere å formattere og legge inn XP på nytt, for det er andre ting og som ikke er som de skal (bl.a. blir mappevisning nullstilt etter reboot).

Håper jeg får fikset det, for det var moro å lukte blod på slagmarken igjen :)

Edit: Så 1.96 GOTY patchen nå, re-innstallerer spillet og legger til den, høres ut som den muligens kan løse problemet m.t.p. kræsj.

6343678[/snapback]

Prøv å installer gammel driver til GFX-korte. Når æ fikk ny datamaskin måtte æ installere en gammel driver til mitt elendige GF FX 5200 for å forhindre kræsj & bluescreen. OFP like ikke nye drivera :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tror jeg skal prøve en litt eldre driver for Geforcekortet, ja, høres ut som en god idé. Hvis det funker, er jeg absolutt interessert. Er lei BF2 allerede uansett (er ikke i noen clan, har ennå ikke bestemt meg for om jeg ønsket det).

marmil1, du finner den offisielle websiten for OPF 1985 her. Forumet finner du her, og det er smekkfullt av god informasjon om OFP 1985, Resistance, modding samt litt info om det neste spillet fra BIS (Armed Assault).

Som de nevner der, er Operation Flashpoint nå 5 år (link), men spillet er still going strong fremdeles. Det sier mye om et spills kvalitet når det fremdeles er så populært etter mange år!

Det er så mange MODs, add-ons og missions tilgjengelig for gratis nedlasting til Operation Flashpoint, at jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne for å ramse de opp. Det har også en avansert mission editor som det tar tid å lære samtidig som du kommer raskt i gang takket være de innebygde verktøyene.

Jeg skulle ha lagt meg for eh.. 3 timer siden, men innstallerte Silent Hunter III i går og holder på med sjøfartsskolen.. :p pokker for et fett spill. Tenk å blande Silent Hunter III og OFP ... sukk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...