Ueland Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg frykter at lydkortet mitt har begynt å herke, men må høre med dere og. Etter en stund i Windows (les:1 time) begynner musikk, Windows lyder etc å skurre å "snø" noe voldsomt, dog skjer kun dette med enkelte sanger. Når noen logger på msn høres det ut som rene tordenbygen. Samme skjer hvis jeg bruker øreklokker så frykter at lydkortet nærmer seg slutten, kan den teorien stemme? Edit: Tok opp lyden av et default Windows "dong", ikke helt orginal lyd.. windows_dong.wav Endret 18. juni 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg frykter at lydkortet mitt har begynt å herke, men må høre med dere og. Etter en stund i Windows (les:1 time) begynner musikk, Windows lyder etc å skurre å "snø" noe voldsomt, dog skjer kun dette med enkelte sanger. Når noen logger på msn høres det ut som rene tordenbygen. Samme skjer hvis jeg bruker øreklokker så frykter at lydkortet nærmer seg slutten, kan den teorien stemme? Edit: Tok opp lyden av et default Windows "dong", ikke helt orginal lyd.. 6332139[/snapback] hørtes nesten ut som om loddingen på kontakten er løs, ihvertfall etter den lyden der og dømme... Men siden du sier at det skjer etter først en time så vil jeg tippe at det er lydkortet ditt som har begynt og synge (bokstavelig talt) på siste verset. Hvis lydkortet ditt enda har garanti/reklamasjonsrett så reklamer på det, hvis ikke så må du nok forbrede deg på og kjøpe et nytt lydkort Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg frykter at lydkortet mitt har begynt å herke, men må høre med dere og. Etter en stund i Windows (les:1 time) begynner musikk, Windows lyder etc å skurre å "snø" noe voldsomt, dog skjer kun dette med enkelte sanger. Når noen logger på msn høres det ut som rene tordenbygen. Samme skjer hvis jeg bruker øreklokker så frykter at lydkortet nærmer seg slutten, kan den teorien stemme? Edit: Tok opp lyden av et default Windows "dong", ikke helt orginal lyd.. 6332139[/snapback] hørtes nesten ut som om loddingen på kontakten er løs, ihvertfall etter den lyden der og dømme... Men siden du sier at det skjer etter først en time så vil jeg tippe at det er lydkortet ditt som har begynt og synge (bokstavelig talt) på siste verset. Hvis lydkortet ditt enda har garanti/reklamasjonsrett så reklamer på det, hvis ikke så må du nok forbrede deg på og kjøpe et nytt lydkort 6338980[/snapback] Høres rett ut det med loddingen. send inn og få nytt! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Det er hvertfall 4 år gammelt, dårlig med garanti da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er hvertfall 4 år gammelt, dårlig med garanti da 6339517[/snapback] skulle da enda ha reklamasjonsrett, mener og huske at reklamasjonen på slike ting er 5år, så sant det er grunn til og forvente at en ting skal vare så lenge. Noe et lydkort absolutt burde klare under normale forhold. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Forstår ikke helt hva dere mener med loddingen. Liksom, enten er loddingen ok, og det funker slik det skal, eller så er den ikke ok, og da får man ett hemma signal/ingen signal ut. Og hvordan får han da pro signal ut i 1 timen, men så klikk? Burde vel ikke vere noe feil ved loddingen da? BTW: Om jeg har feil her, please si hva som jeg sier er feil, synest det er interesant lære slike ting som dette her:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå