Gå til innhold

Spillet avsluttes tilfeldig.

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og spiller Vietcong nå og spillet bare avsluttes sånn helt uten videre. Ikke ved ett spesielt sted eller ved en spesiell handling. Samme skjer når jeg spiller San Andreas. Utrolig irriterende. PC'n har også restartet noenganger av seg selv.

Hva kan være problemet, og hvordan fikser jeg dette?

Og ja jeg har bra nok PC til å føre spillene og har spilt med de samme innstillingene strøkent før.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp denne, men den sier meg ingenting.

errhor.gif

6332240[/snapback]

Ta frem google.com og søk etter noen memtest programmer..

Trur det er en som heter memtest86 som er bra.. Prøv en av dem og se om ram'en din har noen feil.. Hvis du har relativt ny pc og det er feil i ram'en så vil du få noen nye fra garantien.

Jeg hadde samme problem før.. Da hadde jeg feil på ram'en, samt en for liten PSU.

Lenke til kommentar
Du må høyre klikke på skrivebordet så instillinger, avansert, feilsøking så skrur du av skrivekombinering og restarter maskina.... hadde samme probleme selv, alt ble fiksa når jeg gjore de

6332601[/snapback]

Det virket ikke :hm: fikk dog spille betydelig lengre.

Lenke til kommentar
Kanskje du har for lite watt på strømforsyningen din. Hadde noe lignenede problem for ett år siden og ny PSU fikset det problemet.

6333688[/snapback]

Jeg har bare 360, men jeg har jo spilt spillet glatt i 2003 på samme pc. Har dog ny CPU og RAM. Mye mulig jeg trenger ny PSU ja.

Lenke til kommentar
Anbefaler Hiper nå jeg da... Hehe (litt overkill med 580W?)

6340574[/snapback]

Hiper er ett greit produkt.. Men skal man sammenligne Hiper og OCZ så banker jo OCZ Hiper langt ned i grusen.. Og stamper på den etterpå..

Men man ser det jo også på prisen da.. Hiper koster ikke så mye som OCZ og man får det man betaler for..

Lenke til kommentar

Jeg får også denne feilmeldingen til tider, spesielt når spill avsluttes eller jeg lukker programmer. Har ikke klart å finne ut hva det er. Det er ikke noe gale med minnet, temperaturen både i kabinettet generelt og på prosessoren spesielt er høyst akseptabel, og strømforsyningen er kraftig nok til å forsyne maskinen min i all overskuelig fremtid. Naturligvis er maskinen min også komplett fri for alt som heter spy/malvare og virus.

Jeg begynner derfor å mistenke at det kan være noe muffens med noe drivere eller programvare som er installert, og tankene går i retning av kopisperrer og da spesielt Starforce, ettersom det veldig ofte er spill med Starforce jeg opplever dette på. Det har imidlertid vært ganske vanskelig å få identifisert hvor problemet ligger, siden jeg også har opplevd det én gang etter at jeg fjernet alle spor av Starforce på maskinen min.

Så jeg er svært interessert i å høre det dersom du klarer å finne ut hva som skaper problemet :)

Razer - har ikke vært borti det forslaget du kommer med, dog. Nøyaktig hva er det som skal kunne fikses ved å gjøre det? Og hvor har du hentet det fra? Så vidt jeg kan bedømme, skal det stort sett hjelpe på korrupsjon av skjermbildet, og har ikke så mye med tilsynelatende minnefeil å gjøre. Prøver å komme til bunns i mysteriet :)

Endret av cetram
Lenke til kommentar
Jeg får også denne feilmeldingen til tider, spesielt når spill avsluttes eller jeg lukker programmer. Har ikke klart å finne ut hva det er. Det er ikke noe gale med minnet, temperaturen både i kabinettet generelt og på prosessoren spesielt er høyst akseptabel, og strømforsyningen er kraftig nok til å forsyne maskinen min i all overskuelig fremtid. Naturligvis er maskinen min også komplett fri for alt som heter spy/malvare og virus.

Jeg begynner derfor å mistenke at det kan være noe muffens med noe drivere eller programvare som er installert, og tankene går i retning av kopisperrer og da spesielt Starforce, ettersom det veldig ofte er spill med Starforce jeg opplever dette på. Det har imidlertid vært ganske vanskelig å få identifisert hvor problemet ligger, siden jeg også har opplevd det én gang etter at jeg fjernet alle spor av Starforce på maskinen min.

Så jeg er svært interessert i å høre det dersom du klarer å finne ut hva som skaper problemet :)

Razer - har ikke vært borti det forslaget du kommer med, dog. Nøyaktig hva er det som skal kunne fikses ved å gjøre det? Og hvor har du hentet det fra? Så vidt jeg kan bedømme, skal det stort sett hjelpe på korrupsjon av skjermbildet, og har ikke så mye med tilsynelatende minnefeil å gjøre. Prøver å komme til bunns i mysteriet :)

6343745[/snapback]

Når jeg spilte spill på min data så fikk jeg bare spille 10 min. før hele dataen slo sei av, men etter og ha slått av skrivekombineringen så funka alt :)

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...