oXygEn Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Har fått et problem med min Logitech MX518 mus, tommelknappene på venstre side vil ikke gjøre det jeg setter dem til i SetPoint programvaren. Har hatt musa noen dager nå, og i starten var det ikke noe problem, det har virket helt fint fram til i går. Men; Knappene virker, for når jeg bruker dem i nettlesere (firefox, ie..) virker de som fram og tilbake knapper, så det er nok ikke noen HW feil. Jeg har lastet ned nyeste SetPoint programvare, prøvd å koble til både på PS2 porten og usb, installert på Clean boot (selective startup i msconfig) All maskinvare er forøvrig helt ny. OS er windows xp media center ed 2005. Det er ingen antivirus program eller noe som hindrer installasjon av drivere. Jeg prøvde også å koble til musa på en annen pc jeg har her, og installerte drivere og tommelknappene funka akkurat som de skulle! Så om jeg formaterer her så gjør sikkert det susen, men sinnsykt irriterende å formatere bare for å fikse noe så simpelt! Noen som kan hjelpe? På forhånd takk! Endret 19. juni 2006 av oXygEn Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hva er d du har satt dem til å gjøre? Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 jeg vil ha den fremste til å fungere som dobbelklikk. har blitt avhengig av det.. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 fikk d til å funke delvis på mi mus(har mx518)... menne må klikke en gang vanlig på ikonet først for at d ska funke... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 vis du har problemer med å dobbelklikke kan du jo bare endre mus innstillingene i kontrollpanel slik at du slipper å dobbelklikke så fort... Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 da formaterer jeg heller altså.. jeg har ikke noen problemer med å klare å dobbeltklikke så fort, det er bare så greit å kunne bruke den knappen til det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå