above Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Jeg bruker Outlook for å sende og motta mail. Har for tiden fått et lite problem.. Problemet er at når jeg sender mail og legger til vedlegg så får ikke mottakeren opp noe av det ja la ved. Jeg har prøvd å sende mailene med vedlegg til meg selv og får det samme problemet. Det har fungert før, men nå gjør det ikke det lenger. Så da er spørsmålet om noen har en løsning på problemet? Det hastet litt, så takker for alle raske svar! Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hmm, er du sikker på at ikke vedleggene er større en det mail serveren har satt som minimums mål? Lenke til kommentar
above Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 hmm, er du sikker på at ikke vedleggene er større en det mail serveren har satt som minimums mål? 6331964[/snapback] Ja, det er snakk om bilder på liten størrelse. Har sendt mye mer enn dette før da det fungerte.. Lenke til kommentar
above Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som kan ane hva problemet kan være? Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Noen som kan ane hva problemet kan være? Hei Vi(der jeg jobber) har slitt med samme problem siden midten av august, og dette hjalp oss: Sjekk om du har update KB945432 innstallert? Om så, steng Outlook, gå til Legg til/Fjern programmer, finn KB945432, og vel Fjern. Start så Outlook igjen, finn mailen og prøv igjen. Det er mulig du er tidligere ute med sikkerhetoppdateringer enn oss og at problemet har vært der en stund. Per Endret 9. september 2008 av perah Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Litt enklere om du gir flere opplysninger. Versjon av Outlook? Er du koblet til en Exchange-server eller bruker du POP eller IMAP? Vista eller XP? Hvilket AV-program bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå