sentence Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvilken fil sletter du, og Windows XP aldri mer starter? :!: Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Windows er avhengig av mange systemfiler for å fungere. Du kan f.eks. slette HAL.DLL fra \Windows\System\ eller \Windows\System32 (husker ikke hvilken). Uansett kan du alltids gjenopprette fila ved å bruke Recovery Console fra en Windows XP CD. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Og poenget er? å være en jævel for noen`? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fatter ikke poenge med og lage en slik tråd. FORMATER! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 sesteen: sannsynligvis... Folk som ødelegger for folk slik fortjener å bli tvangsstrippet og pungsmekt av hele gjengen på gay army, homsepatruljen og det skotske rugby landslaget samtidig. Heldigvis er det enkelt å fikse slike enkeltting du gjør, men hvis en eller annen såkalt "kamerat" hadde gjort noe bøll med min PC, hadde det jeg sparka ham så hardt i rumpa at barnebarna kjente drittsmaken i kjeften. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fatter ikke poenge med og lage en slik tråd. FORMATER! 6332940[/snapback] Leste feil ja? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nei. skal man ha windows til og ikke fungere er det like greit og slette alt innpå. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hvis du sletter HAL.DLL (eller den blir korrupt), er det bare å legge den inn igjen via Recovery Console på XP CD-en. Det er INGEN grunn til å reinstallere av en fil som mangler eller er skadet. Hvis det er snakk om flere filer eller større feil, er det selvsagt bedre å bare reinstallere. EDIT: Han her lurer på hva han kan gjøre for at Windows ikke skal starte. Du har muligens lest feil, og tror han lurer på hvordan han skal få Windows til å fungere igjen? Endret 18. juni 2006 av Johan123321 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Regedit kan det jo endres litt i da.. eller i boot.ini Mye du kan gjøre.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du kan slette ntloaderen på roten blant annet. Men alltid mulig å overkjøre den da... Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Gå berserk i Windows mappen, god som gull.... For en 3-4 år siden var jeg ny i dataverden, skulle rydde opp litt og ble vel lit for ivrig, tok noen uker før jeg klarte å instalere windows, igjen, men lærte masse... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vi liker ikke slike "morsomheter" her, stenges. Hvis poster ønsker hjelp for ett problem får han prøve en ny tråd hvor han ordlegger seg litt tydeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg