Gå til innhold

Jakt på billigste bærbare, men hva med kvalitet?

Anbefalte innlegg

Leter rundt etter den billigste bærbare jeg kan finne. Grunnen til det er at den skal kun benyttes som ekstra-pc, dvs kun til surfing og nettpoker. Kravene er altså minimale.

Men ble litt i stuss, når de nærmer seg 5000,-, får jeg det jeg betaler for? Fikk selvfølgelig ikke kjøpt en FSC hos Komplett nå, nærmeste jeg har funnet er denne, Elitegroup 330.

Det jeg er redd for, er at denne maskinen er bare boss siden den er så billig. Noen som har noen tips? Kanskje det finnes et bra tilbud på Lidl, Coop eller Elkjøp som jeg har oversett?

Setter veldig stor pris på svar.

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor mener du at jeg valgte feil maskin da? Det var den de hadde i butikken, og jeg har lyst å ha den med på hytten i helgen! Jeg hadde kjøpt den du rådet meg til å kjøpe om de hadde hatt den.

6363283[/snapback]

Den andre er 500,- billigere den har en klart bedre prosessor, den har større harddisk, den er mye mer støysvak, den har mye bedre batteritid for å nevne det viktigste...

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som stusset over:

CPU : AMD Sempron 3100+

Grafikk : Intel® Extreme Graphics Technology (opp til 64 MB) ?

Sist jeg sjekket pleide ikke intel å lage brikkesett til sin største konkurrent, men kan hende det er noe stort jeg ikke har fått med meg? :innocent:

Må si meg enig med Jada-jada, synes ikke den du kjøpte var et godt kjøp, nesten litt rart at du spør om råd når du allikevel velger å overse dem.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt tid og ikke vært så utålmodig hadde, jeg selvfølgelig fulgt rådet. Men jeg ville ha den der og da, og vet i ettertid at jeg har gjort et ikke fullt så godt kjøp som jeg kunne ha gjort.

Men se det litt i perspektiv da, maskinen skal kun brukes til surfing og nettpoker. Ok, jeg betalte litt mer, men jeg nekter å tro at jeg merker så stor forskjell.

Så jeg beklager om noen skulle føle seg snytt for å gi meg gode råd, som tidligere sagt, skulle jeg gjerne fulgt de om jeg hadde muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...