Billy Bob Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Leter rundt etter den billigste bærbare jeg kan finne. Grunnen til det er at den skal kun benyttes som ekstra-pc, dvs kun til surfing og nettpoker. Kravene er altså minimale. Men ble litt i stuss, når de nærmer seg 5000,-, får jeg det jeg betaler for? Fikk selvfølgelig ikke kjøpt en FSC hos Komplett nå, nærmeste jeg har funnet er denne, Elitegroup 330. Det jeg er redd for, er at denne maskinen er bare boss siden den er så billig. Noen som har noen tips? Kanskje det finnes et bra tilbud på Lidl, Coop eller Elkjøp som jeg har oversett? Setter veldig stor pris på svar. Mvh Rune Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kanskje du skulle bruke mer penger på pc en nettpoker Vel vel her er et alternativ http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....d=9011&cid=5546 Ville slengt på en 1000 lapp og heller kjøpt denne da..."man får det man betaler for" http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17886&cid=5417 Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Dell har en model til 4990,- InspironTM 1300 http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs Ville nok annbefalt å putta i litt mer ram. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Liker å handle hos Komplett, så da kan jeg liksågodt ta denne da, FSC Amilo Pro V2030? Edit: Får si som alle andre pokerspillere, jeg taper ikke.. Endret 18. juni 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Liker å handle hos Komplett, så da kan jeg liksågodt ta denne da, FSC Amilo Pro V2030? Edit: Får si som alle andre pokerspillere, jeg taper ikke.. 6332713[/snapback] Tja bortsett fra at Acer maskinen har mye bedre prosessor-15,4 skjerm-større harddisk til samme pris så blir det jo det samme... Lykke til med pokerspillingen!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Ok, takk skal du ha, skal se nærmere på den, kanskje de har den på Elprice her i Bergen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok, takk skal du ha, skal se nærmere på den, kanskje de har den på Elprice her i Bergen. 6333972[/snapback] Det har dem helt sikkert og hovedlageret til Elprice ligger jo også i Bergen... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Det ble en Acer Aspire 3004WLMi. Litt impulskjøp, men ville ha den der og da. Så dessverre i ettertid at de reklamerer på internett med samme maskinen pluss ekstradill til samme prisen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hmm!! Av og til så er det nyttløst å gi gode råd Syntes helt klart at du valgte feil maskin... Lykke til! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor mener du at jeg valgte feil maskin da? Det var den de hadde i butikken, og jeg har lyst å ha den med på hytten i helgen! Jeg hadde kjøpt den du rådet meg til å kjøpe om de hadde hatt den. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor mener du at jeg valgte feil maskin da? Det var den de hadde i butikken, og jeg har lyst å ha den med på hytten i helgen! Jeg hadde kjøpt den du rådet meg til å kjøpe om de hadde hatt den. 6363283[/snapback] Den andre er 500,- billigere den har en klart bedre prosessor, den har større harddisk, den er mye mer støysvak, den har mye bedre batteritid for å nevne det viktigste... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Ok, jeg er en utålmodig sjel. Jeg tror ikke kommer til å merke så sinnsykt stor forskjell i forhold til hva jeg bruker den til. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Skal du ha noe med kvalitet styr ihvertfall langt unna Fjutsu siemens. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det bare jeg som stusset over: CPU : AMD Sempron 3100+ Grafikk : Intel® Extreme Graphics Technology (opp til 64 MB) ? Sist jeg sjekket pleide ikke intel å lage brikkesett til sin største konkurrent, men kan hende det er noe stort jeg ikke har fått med meg? Må si meg enig med Jada-jada, synes ikke den du kjøpte var et godt kjøp, nesten litt rart at du spør om råd når du allikevel velger å overse dem. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hadde jeg hatt tid og ikke vært så utålmodig hadde, jeg selvfølgelig fulgt rådet. Men jeg ville ha den der og da, og vet i ettertid at jeg har gjort et ikke fullt så godt kjøp som jeg kunne ha gjort. Men se det litt i perspektiv da, maskinen skal kun brukes til surfing og nettpoker. Ok, jeg betalte litt mer, men jeg nekter å tro at jeg merker så stor forskjell. Så jeg beklager om noen skulle føle seg snytt for å gi meg gode råd, som tidligere sagt, skulle jeg gjerne fulgt de om jeg hadde muligheten. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du trenger da ikke å beklage ditt valg da det som teller er at du blir fornøyd Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå