eivindbirkeland Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg er i ferd med å sette sammen en pc til kona av div. deler jeg har liggende, men mangler skjermkort. Maskinen jeg selv bruker har et Sapphire Radeon 9600 Pro 128MB. Burde jeg flytte dette kortet over i den "nye" maskinen og kjøpe nytt til meg selv (f.eks. et slikt), eller burde jeg beholde 9600-kortet i min maskin og kjøpe noe billigere til hennes? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det avhenger vel helt og holdent av hvor mye penger du kan og vil legge i det? Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Dersom du har ønsker/planer/drømmer om å spille noen nye spill, ville jeg kjøpt det x800 kortet. :] Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Det avhenger vel helt og holdent av hvor mye penger du kan og vil legge i det? 6331479[/snapback] Så vidt jeg kan se ligger de billigste kortene på 3-400 kr. Spørsmålet blir da egentlig: har jeg noe igjen for å spytte i 700 ekstra og få X800-kortet (maskinen blir brukt til spill av og til), eller kan jeg like gjerne beholde 9600-kortet jeg har. Jeg har ikke tenkt å gå høyere enn 12-1500 kr. ettersom jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe nytt skjermkort i det hele tatt... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Butikken har ikke fått alle varene jeg skal ha, på lager enda, så jeg har enda tid til å (om)bestemme meg. I tillegg til at jeg håper på svar på spørsmålene over, lurer jeg på; kan jeg bruke Zalman ZDM80D-HP på X800-kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå