brrah Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Har nylig fått meg en bærbar PC og vil kjøpe meg noe tilbehør... Jeg vil gjerne ha deres anbefalinger i det forskjellige tilbehøret jeg har tenkt å kjøpe.. HD: Må være over 200gb, ellers er det ingen kriterier, altså billigst mulig RAM: Hvordan type ram bruker egentlig bærbare PC'er?? Mus: Anbefal meg gjerne en trådløs og en kablet... Om den er trådløs vil jeg gjerne at den har en LITEN plugg som sender og mottar signalet... "Trekk": Her tenker jeg på en sleeve (tror det kalles det), altså bare et trekk til PC'en. Ikke en hel PC sekk men bare dette trekket... Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
brrah Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Har ett spørsmål til, tar det like godt i denne tråden, kan noen linke meg den nyeste driveren til et radeon x200 grafikkort? Klarer ikke finne noe... Lenke til kommentar
dale Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ram? Sjekk minne velgeren til Crucial hos komplett; her! Ekstern harddisk? Sjekk "ekstern harddisk" hos komplett eller andre, det er masse der ute, kjente merker som WD, Maxtor, Seagate, LaCie. Er alle seriøse og lager mer eller mindre bra disker. En WD 250GB til 995 er ikke dyrt. Sjekk disker her! Mus? Sykt mye å velge mellom Min favoritt! Trådløs har jeg ingen erfaring med. Drivere? Sjekk ati.com og trykk på "drivers and software"... jada-jada: vel vel, fordi omega kanskje lager bedre drivere er det ingenting feil med å laste ned ati sine... "Catalyst Mobility 6.5 for Windows XP" Endret 19. juni 2006 av dale Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Grafikk drivere til bærbare finner du ikke på ati.com (dette er en kjent sak) Her finner du drivere til din bærbare maskin... http://www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå